با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

خط و نشان شهروند آمل در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور

تیم بسکتبال با ویلچر شهروند آمل در چارچوب هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در سالن ورزشی شهید فلاح آمل، میزبان تیم شمیدورایثار قم بود که در پایان میهمان مدعی خود را با نتیجه ۷۴ بر ۵۹ شکست داد.

منتشر شده

در

تیم بسکتبال با ویلچر شهروند آمل نماینده مازندران، در چارچوب هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در سالن ورزشی شهید فلاح شهرستان آمل، میزبان تیم شمیدورایثار قم بود که در پایان میهمان مدعی خود را با نتیجه ۷۴ بر ۵۹ شکست داد.

آملی‌ها در این دیدار با یک بازی حساب شده، کوارتر اول را با نتیجه ۲۳ بر ۱۱ به نفع خود به پایان رساندند.

شهروندی‌ها در کوارتر دوم بازی هم، تیم برتر میدان بودند و با پرت هدفمند به سمت سبد و دفاع خوب و نیز نتیجه ۳۶ بر ۲۳ با پیروزی زمین مسابقه را ترک کردند.

در شروع نیمه دوم و کوارتر سوم مسابقه، تیم حریف با انگیزه‌های بهتری بازی را دنبال کرده و تا یک قدمی امتیاز تیم میزبان پیش آمدند.

شاگردان مسعود فلاح در کوارتر سوم هم ۵۷ بر ۳۹ تیم پیروز میدان بودند.

شهروندی‌ها برتری امتیازی خود را تا پایان کوارتر چهارم این مسابقه حفظ کرده و در پایان با نتیجه ۷۴ بر ۵۹ موفق به شکست شمیدورایثار قم شدند.

تیم شهروند آمل در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور، پنجشنبه ۲۰ آبان در مشهد مهمان تیم آویژه صنعت پارسا این شهر است.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور، با حضور ۸ تیم رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

تیم شهروند آمل، پارسال قهرمان جام حذفی بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور از آن خود کرده بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.