با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

خودکشی ناموفق با آتش‌سوزی واحدهای مسکونی و تجاری در آمل

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: خودکشی یک زن در این شهرستان با تلاش عوامل آتش‌نشانی و آتش‌سوزی دو واحد مسکونی و تجاری ناموفق ماند.

 

منتشر شده

در

روح‌الله اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری آمل نیوز، اظهار کرد: حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی به صورت همزمان در بلوار شیخ فضل‌الله نوری فجر ۱۹ ساعت 17 و 20 دقیقه گزارش شد که بلافاصله مأموران آتش‌نشانی دو ایستگاه فرهنگ‌شهر و مرکزی آمل وارد میدان شدند.

وی افزود: در این حادثه قصد خودکشی یک زن گزارش داده شد که با عملیات امداد و نجات آتش‌نشانان آملی به سرانجام نرسید.

سرپرستآتش‌نشانیوخدماتایمنیشهرداریآملبا اشاره به اینکه در این حادثه یک زن ابتدا واحدهای تجاری طبقه پایین منزل مسکونی خود را به آتش کشید، تصریح کرد: این فرد پس از به آتش کشیدن منزل مسکونی، خود را به همراه دو سگ در حمام محبوس کرد.

این مسؤول با اشاره به نقش ارزشمند امدادی و مشاوره‌ای مأموران آتش‌نشانی در نجات جان فردی که قصد خودکشی داشت، بیان کرد: مأموران آتش‌نشانی در این عملیات دست به کار بزرگی زدند و با اطفای واحدهای تجاری پس از مدت‌ها کار تخصصی و مشاوره به زنی که قصد خودکشی داشت او را مجاب کردند تا از محل محبوس شده بیرون بیاید.

اسماعیلی به دیگر عملیات‌های روز گذشته آتش‌نشانی در آمل اشاره کرد و گفت: نیروهای عملیاتی آتش‌‌نشانی آمل در 13 فروردین و روز طبیعت در سه ناحیه هلومسر، نارنجستان و بلیران مستقر شدند و در ایستگاه‌های مناطق پنج‌گانه شهری نیز آتش‌نشانان به صورت آماده‌باش مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران بودند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.