با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

درحال ساخت بودن 1300 مسکن محرومان کمیته امداد مازندران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: در زمینه ساخت مسکن یک هزار و 300 مسکن محرومان مازندرانی در دست احداث است.

منتشر شده

در

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: حدود ۸۰ هزار خانوار مازندرانی از حمایت‌های کمیته امداد برخوردار هستند که این میزان جمعیتی حدود ۱۵۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

وی با اشاره به تحت حمایت بودن ۱۲ هزار دانش‌آموز مازندرانی، افزود: از بین افراد زیر پوشش ۲ هزار و ۷۰۰ یتیم، ۹ هزار و ۷۰۵ نفر مشمولان طرح محسنین و ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار سخت و بدون درمان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با بیان اینکه امام امت کمیته امداد را مدد به کار، حیات و زندگی شرافتمندانه دانست و تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی نیز کمیته امداد را عملی بسیار لطیف، ظریف و شریف دانسته و والاترین مکان برای تمرکز صدقات و کمک‌ها می‌داند.

این مسؤول با اشاره به اینکه میزان مستمری کمیته امداد به یک نفر ۳۵۰ هزار، دو نفر ۵۰۰ هزار، سه نفر ۷۰۰ هزار، خانواده چهار نفره ۹۰۰ هزار و خانواده پنج نفره و بالاتر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است، بیان کرد: با توجه به بیانات و دستورات رهبر انقلاب کمیته امداد با شیوع ویروس کرونا ورود جدی در بخش‌های مختلف داشته و در زمینه کمک‌های مؤمنانه، رزمایش مواسات و همدلی توانست گام‌های بزرگ بردارد و تعداد یک میلیون و ۸۰۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است.

عالیشاه با بیان توزیع ۱۷۰ هزار سبد مواد غذایی به ارزش حدود ۵ میلیون ریال در ایام شیوع ویروس کرونا، گفت: در طرح سردار سلیمانی نیز ۱۵ هزار سبد غذایی و ۲۰ هزار پرس غذای گرم تا آخر ماه صفر بین نیازمندان مازندرانی توزیع شد.

وی با اعلام اینکه میزان اعتبارات گذشته برای اشتغال مبلغ ۴۰ میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: این اعتبارات به ۳۰ درصد افراد غیرمددجو و ۷۰ درصد مددجویان اختصاص می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اعلام اینکه بیش از ۱۰ هزار مازندرانی از اعتبارات طرح اشتغال بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: ساسیت راهبردی کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش است.

این مسؤول با اشاره به اینکه کمیته امداد مازندران در بخش تحقق برنامه‌ها، جشن نیکوکاری و انجام مأموریت‌ها رتبه نخست استان‌های کشور را در اختیار دارد، عنوان کرد: در زمینه برنامه‌های تعهدی مبلغ ۱۱۶ میلیارد تومان و در بخش برنامه‌های تعهدی و درآمدی امسال مبلغ ۳۰۷ میلیارد تومان در کمیته امداد مازندران لحاظ شد.

عالشاه با اشاره به هم‌افزایی کمیته امداد برای حمایت از مددجویان، گفت: در زمینه ساخت مسکن محرومان تعداد یک هزار و ۳۰۰ مسکن محرومان مازندرانی در دست احداث است./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.