با ما همراه باشید

ورزشی

درخشش بانوان تیم فوتسال نوا آمل با قهرمانی در لیگ برتر و صعود به سوپرلیگ فوتسال بانوان

منتشر شده

در

تیم فوتسال بانوان صنایع آشامیدنی نوا آمل با قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان ایران به سوپرلیگ صعود کرد.

تیم فوتسال بانوان “صنایع آشامیدنی نوا آمل” با قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان ایران به سوپرلیگ صعود کرد.

با تأکید و توصیه استاندار مازندران و حمایت بی امان مدیریت صنایع آشامیدنی “نوا” آمل این مهم در حالی محقق شد که بانوان جوان آملی کاپ قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران را بالای سر برده و به سوپرلیگ صعود کردند.

یکی از رویکردهای ارزشمند فعالان بخش خصوصی توجه به مسؤولیت‌های اجتماعی و کمک به ارتقای سطح بهداشت روانی و سلامت جامعه است، امری که مورد تأکید استاندار مازندران بوده و مجموعه فولادین ذوب آمل “فذا” و صنایع آشامیدنی “نوا”، تاکنون به‌خوبی از عهده آن برآمدند و قهرمانی تیم فوتسال بانوان با عنوان صنایع آشامیدنی نوا آخرین مدال افتخاری بود که بر گردنِ ورزش بانوان استان و همچنین این مجموعه تولیدی آویخته شد.

در آخرین هفته لیگ برتر فوتسال بانوان ایران، تیم فوتسال بانوان نوا آمل در سالن ورزشی دانشگاه شمال نماینده هرمزگان را مغلوب کرد و در یک بازی برتر موفق شد مقام نخست لیگ برتر کشور را کسب کند.

مجتبی روشن مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع آشامیدنی نوا در زمینه پیشینه حمایت این مجموعه اقتصادی از تیم فوتسال بانوان مازندران اظهار کرد: استان مازندران در حوزه ورزش بانوان از جمله فوتسال، ظرفیت‌های فراوانی دارد و چند ماه گذشته اعضای تیم فوتسال مازندران پس از دیدار با استاندار مازندران و تأکید نماینده عالی دولت در استان به وجود این پتانسیل، دست به تیمداری زدند.

وی افزود: سید محمود حسینی‌پور در بازدیدی به همراه نماینده مردم آمل در مجلس و فرماندار ویژه آمل از مجموعه فولادین ذوب(فذا) از مدیریت این مجموعه خواست تا از بانوان ورزشکار حمایت کنند و با توجه به اینکه از ابتدا پایه اصلی تیم فوتسال استان در آمل گذاشته شده بود، استاندار مازندران از مدیرعامل مجموعه فولادین ذوب آمل خواست تیم فوتسال بانوان استان مورد حمایت این مجموعه تولیدی قرار گیرد.

روشن یادآور شد: مدیرعامل مجموعه فولادین ذوب آمل نیز با توجه به اینکه پیشتر سابقه تیم‌داری در رشته های کشتی آزاد، کشتی فرنگی و وزنه‌ برداری به نام فولادین ذوب آمل را داشت و حتی سال قبل تیم کشتی فرنگی در سطح کشور قهرمان شده و دو تیم کشتی آزاد و وزنه‌برداری نایب‌ قهرمان شدند، مدیریت تیم فوتسال بانوان را بر عهده گرفتند.

وی گفت: خوشبختانه تیم فوتسال بانوان مازندران که به نام صنایع آشامیدنی نوای آمل در مسابقات ثبت شد، ظرفیت خوبی داشت، بازی‌های تماشایی از خود ارائه کرد و در نهایت در صدر جدول قرار گرفت تا به‌ عنوان قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور معرفی شود و در سال آینده به سوپرلیگ کشور رود.

روشن بر مسئولیت اجتماعی این مجموعه تولیدی تأکید کرد و گفت: استاندار مازندران در مجموعه فذا بر ایجاد و گسترش فضاهای گردشگری و ورزشی حرفه ‌ای تأکید کرد و از سرمایه‌ گذاران خواست در تحقق این هدف بزرگ پیشگام باشند البته در مجموعه (فذا) و (نوا) به توصیه های استاندار مازندران عمل کردیم همچنین زمینی را در محمودآباد در نظر گرفتیم تا تبدیل به کمپ گردشگری و ورزشی مخصوص بانوان شود و اگر مورد حمایت قرار بگیریم می‌توانیم زیرساختی حرفه‌ای بسازیم که ورزش استان بتواند میزبان رویدادهای بزرگ ورزش بانوان باشد همچنین زیرساخت ها می‌تواند در کشف و پرورش استعدادهای ورزش استان و رونق گردشگری کمک زیادی کند.

روشن ادامه داد: مدیرعامل مجموعه فولادین ذوب آمل تکلیف کرده تا در حوزه‌های مختلف مسئولیت اجتماعی از جمله ورزش با جدیت ایفای نقش کنیم و با تکمیل مجهزترین کمپ گردشگری ورزشی در محمودآباد گام بلند در مسیر ورزش مازندران برداریم که این مهم جز با حمایت مسئولان محقق نمی شود.

آنیتا امیدی نایب ‌رییس هیأت فوتبال مازندران هم اظهار کرد: مازندران استانی پُراستعداد است و بانوان استان در همه زمینه‌ ها و همه رشته ‌ها، استعدادهای فراوانی دارند هرچند تیم فوتسال استان که در این دوره از مسابقات با عنوان تیم فوتسال نوا حضور داشت به اندازه‌ای حرفه‌ای بازی کرد که از قبل بُرد خود و حضور در سوپرلیگ را قطعی کرده بود ولی در بازی نهایی برابر تیم سرسخت فوتسال بانوان فولاد هرمزگان قرار داشت و در یک بازی سخت موفق شد رقیب جنوبی را شکست دهد.

امیدی گفت: حمایت بخش خصوصی از تیم‌های ورزشی به‌ ویژه در حوزه فوتسال بانوان، می‌تواند به کشف استعدادها و برداشتن بارهای اضافه از دوش بازیکن و مربی کمک شایانی کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم تیم فوتسال بانوان نوا آمل، سال آینده در سوپرلیگ فوتسال بانوان ایران نیز قهرمان شود و به بازی‌های آسیایی صعود کند.

با توجه به حمایت استاندار مازندران از واگذاری زمین برای ایجاد کمپ بزرگ گردشگری و ورزشی در شهرستان محمودآباد و برخی موانع که بر سر اجرای این طرح وجود دارد، انتظار می رود اعضای مجمع نمایندگان استان در این مسیر از استاندار مازندران حمایت کنند و با توجه به اعلام آمادگی مجموعه فولادین ذوب آمل و سابقه روشنی که در زمینه حمایت از ورزش استان دارد، در برداشتن موانع و واگذاری زمین تسریع کرده و اجازه ندهند این فرصت بزرگ از مازندان خارج شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.