با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

درد و دل‌های یک پرستار مازندرانی با مردم در کوران کرونا

رئیس نظام پرستاری آمل بیان اینکه جامعه پرستاری و کادر درمان چه گناهی کردند که باید تقاص بی‌ملاحظه‌گری مردم و برخی مسؤولان را بپردازند، گفت: آیا می‌دانید چندین پرستار شهر هم‌اکنون روی تخت بیمارستان‌ها بستری بوده و در بدترین شرایط جسمی و روحی قرار دارند؟

منتشر شده

در

هادی کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل، با اشاره به شیوع کروناویروس در سطح کشور اظهار کرد: متأسفانه روزهایی را شاهد هستیم که جامعه درمان به ویژه جامعه پرستاری سخت‌ترین ایام خود را سپری می‌کنند و با تمام مشکلات برای کاهش آلام مردم به جنگ با بیماری مهلک کرونا رفتند.

وی با اعتراض به اینکه عزم جدی در بین مردم و مسؤولان برای مقابله با شیوع این بیماری دیده نمی‌شود، افزود: مسؤولان روزی تصمیم بر بستن بازارهای هفتگی و روز شهر می‌گیرند ولی فروشندگان در بی‌تدبیری و عدم مدیریت مدیران در کوچه و خیابان‌های شهر بساط پهن کرده و به صورت وحشتناک‌تر در حال شیوع بیماری هستند، البته مسؤولان ذی‌ربط در این بین چشم‌های خود را بر روی برخی حقایق بسته‌اند.

رئیس نظام پرستاری آمل، با بیان اینکه مردم متأسفانه بدون توجه به هشدارها همچنان همسو با بیماری کرونا می‌تازند، تصریح کرد: جامعه بهداشت و درمان به ویژه پرستاران شهر شبانه‌روز با جان خود بازی کرده و با تمام کمبودها در دل خطر حرکت می‌کنند ولی مردم کوچکترین توجهی به خطر پیش‌رو ندارند.

وی با اشاره به اینکه نمی‌دانم شکایت خود را به کجا ببرم، ادامه داد: کاش در این شرایط می‌توانستیم برای ساعاتی درهای بیمارستان‌ها را بر روی مردم بازگشایی می‌کردیم تا آنها ببینند شهر در چه وضعیتی قرار دارد و جامعه درمان چگونه در حال مبارزه است.

کمالی با بیان اینکه مسؤولان و مردم باید بدانند که شبکه بهداشت و درمان شهر به تنهایی قادر به مقابله با کرونا نیست، یادآور شد: مردم و مسؤولان شبکه بهداشت و درمان را در این شرایط حساس تنها نگذارند.

وی خطاب به مردم اعلام کرد: اگر مردم یک ماه کمتر بخورند، کمتر بپوشند و کمتر بگردند در زندگی آنها مشکلی رخ نمی‌دهد ولی جدی نگرفتن شیوع این بیماری تمام مردم شهر را تهدید جدی می‌کند.

 

رئیس نظام پرستاری آمل با بیان اینکه جامعه پرستاری و کادر درمان چه گناهی کردند که باید تقاص بی‌ملاحظه‌گری مردم و برخی مسؤولان را بپردازند، یادآور شد: آیا می‌دانید چندین پرستار شهر هم‌اکنون روی تخت بیمارستان‌ها بستری بوده و در بدترین شرایط جسمی و روحی قرار دارند، آیا می‌دانید چندین نفر از پرستاران در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، آیا می‌دانید چندین نفر از پرستاران ما ده‌ها روز است که به خانه خود نرفتند و آن دسته از پرستارانی که راهی خانه‌های خود شدند قادر فرزندان کوچک خود را در آغوش بگیرند؟

 

این مسؤول با اشاره به اینکه باید تأمل کرد و به اوضاع کنونی جامعه نگریست، متذکر شد: متأسفانه عزمی هم در بین مسؤولان شهری برای مقابله با بی‌تدبیری‌ها و برخورد جدی با متخلفان مشاهده نمی‌شود، اگر کشور چندین میلیاردی چین توانست کرونا را مهار کند به این دلیل بود که مردمان آن کشور و مسؤولان خواستند.

کمالی با بیان اینکه مردم و مدیران در این شرایط بحرانی و حساس بهداشت و درمان شهر را تنها نگذارند، ادامه داد: پرستاران و کادر درمان روزهای بسیار سختی را گذارند و جامعه بهداشت و درمان نیز در دل خطر عاشقانه مشغول خدمت به خلق هستند تا مردم در آرامش کامل به زندگی خود بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید خطر کرونا را جدی بگیرند، گفت: امیدواریم مردم و دیگر مسؤولان شهری هم‌پای متولیان بهداشت و درمان شهر گام بردارند و آنها را دریابند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.