با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

درمورد دستگیری 2 مدیر ارشد جهاد کشاورزی مازندران پایبند قانون و تصمیمات قضایی هستیم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در مورد دستگیری دو مدیر ارشد جهاد کشاورزی مازندران، گفت: حتما سوژه و مواردی مورد بررسی نهادهای نظارتی بوده و رصد شد، ما درمورد دستگیری 2 مدیر ارشد جهاد کشاورزی مازندران پایبند به قانون و تصمیمات قضایی هستیم.

منتشر شده

در

خبر بازداشت دو مدیر ارشد جهاد کشاورزی استان یکی از مهم‌ترین اخبار شمال کشور پس از انحلال شورای شهر ساری و دستگیری اعضای شورا است.این دو مدیر با اتهامی همانند ارتشاء و اخلال در بازار نهاده‌های دامی دستگیر شدند.

همچنین مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت تولید خوراک دام و طیور شمال کشور هم طی روزهای گذشته به اتهام اخلال در بازار نهاده‌ها و اقدامات مجرمانه توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه مازندران دستگیر شده بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران امروز در حاشیه نشست مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: عوامل نظارتی با پیگیر‌های زیاد به این نتیجه و دستگیری رسیدند.

عزیزالله شهیدی‌فر افزود: ما هم منتظر خروجی تصمیمات هستیم البته باید بگوییم نتیجه تصمیمات هر چه باشد به آن پایبند بوده و در نهایت پایبند قانون و تصمیمات قانونی هستیم.

وی در تأیید یا رد وجود اتهامات و دستگیری دو مدیر ارشد جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: حتما سوژه و مواردی مورد بررسی نهادهای نظارتی بوده، رصد شده و منجر به اعلام این خبر مهم شد.

شهیدی‌فر در پایان گفت: این دستگیری در بخش نهاده‌های دامی بوده و هر نتیجه‌ای توسط دستگاه قضایی گرفته شده حتما اعلام خواهد شد و در این بخش پایبند به قانون هستیم. / خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.