با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دروغ پردازی و سیاه نمایی هدف کانال معاند قاتل فراری

پلیس فتای انتظامی مازندران هدف قاتل شیاد، فراری و موسس یک کانال معاند مجازی را در غرب استان اخاذی، دروغ پردازی و سیاه نمایی اعلام کرد.

منتشر شده

در

براساس اعلام انتظامی مازندران، کامران بور قاتل و شیاد، مؤسس یک کانال تلگرامی و مزدور در غرب مازندران که به خارج از کشور فرار کرده است در سه سال اخیر با انتشار خبرهایی دروغ درباره مردم و مسؤولان در قالب افشاگری همچنان اقدام به اخاذی از مردم می‌کند.

در این گزارش آمده است: از همان روزهای ابتدایی این فرد با انتشار عکس و مطالب توهین آمیز و هتک حرمت اقشار مختلف مردم، شروع به دروغ پردازی و سیاه نمایی کرد و قصد اخاذی از شهروندان را داشته که سبب انتقادات و اعتراضات شدید مردم متدین و انقلابی مازندران شده بود.

اعمال این مجرم، در چندین مورد خودکشی دختران جوان و خانواده‌ها را به دنبال داشته است، اما یکی از بی اساس‌ترین رفتارهای کامران بور که عادت کرده با آن مخاطب را فریب بدهد، منابع آگاهی هستند که او همواره به آنها استناد می‌کند، منابع آگاهی که وجود خارجی ندارند و تنها زاییده تخیلات او هستند.

کامران بور چندین موارد قصد به تاراج بردن میراث اجدادی مردمان مازندران را داشته که در این باره، دوست صمیمی خود را به قتل می‌رساند و با داشتن سلاح جنگی سبب رعب و وحشت مردم متدین مازندران می‌شد و همه پول‌هایی که در اخاذی از مردم می‌گرفت به حساب خواهرزاده اش واریز می‌کرد.

در نگاهی به سوابق کامران بور در پوشش رسانه، جرایمی مانند مشارکت در قتل مرحوم بهادری در کشف زیرخاکی با محکومیت ۱۰ سال حبس و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی با محکومیت ۱۰ سال حبس دیده می‌شود.

نامبرده در سال ۸۵ محکوم و راهی زندان و در تاریخ ۲۸ مردادماه ۸۹ با گرفتن مرخصی از زندان مرتکب غیبت و به خارج از کشور متواری شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.