با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

در پلیس راه «کمین» نداریم/ حضور پلیس در جاده‌ها نقش بازداندگی دارد

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / سرپرست پلیس راه راهور ناجا با اعلام اینکه در پلیس راه کمین کردن نداریم، گفت: تمام نیروهای گشت راهور و پلیس راه در مکان‌هایی مستقر هستند که در دید مردم باشند و نقش بازداندگی داشته باشند.

طی چند روز گذشته تعدادی گزارش مردمی مبنی بر کمین مأموران پلیس در محورهای مواصلاتی شمال کشور و مازندران داشتیم و مخاطبان خبرگزاری فارس خواستار پیگیری موضوع شدند.

با توجه به اینکه «کمین مأموران پلیس راه» در جاده‌های کشور ممنوع بوده و مسؤولان انتظامی اعلام کردند در پلیس راه موضوعی با عنوان کمین نداریم، مسئله را با سرهنگ سیاوش محبی سرپرست پلیس راه راهور ناجا که برای بازدید از جاده جایگزین بالادست سد هراز به مازندران سفر داشتند، در جریان گذاشتیم.

سرپرست پلیس راه راهور ناجا، اظهار کرد: در پلیس راه کمین کردن نداریم زیرا این مهم طی ابلاغی به همه نیروها اعلام شده است.

سیاوش محبی افزود: به تمام نیروهای گشت راهور و پلیس راه سراسر کشور ابلاغ شده که در مکان‌هایی مستقر شوند که مردم آنها را ببینند و حضورشان برای رانندگان اقدام بازدارندگی داشته باشد پس باید در مکان‌هایی استقرار داشته باشند که در دید رانندگان بوده و حضورشان کاهش تخلفات را شامل شود.

وی تصریح کرد: همه رانندگان وسایل نقلیه باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با دقت رعایت کنند و سلامت خودشان و دیگران برای آنها بسیار مهم باشد.

سرپرست پلیس راه راهور ناجا تأکید کرد: رانندگان باید حین حضور پلیس و مأموران راهوار یا زمان عدم حضور پلیس مقررات راهنمایی و رانندگی و قوانین را به درستی رعایت کنند، در رعایت قوانین و مقررات اولویت برای رانندگان حفظ جان خود، خانواده، سرنشینان و دیگر رانندگان باشد.

این مسؤول با بیان اینکه رانندگان رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستور کار قرار دهند، گفت: ایمنی جاده‌ها هم باید توسط وزارت راه و ترابری در اولویت باشد و ایمنی جاده‌ها به حداکثر برسد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.