با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دستور استاندار مازندران برای پس گرفتن شکایت از خبرنگاران

استاندار مازندران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار طی نامه ای از فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا شکایت از خبرنگاران را پس بگیرند ‎

منتشر شده

در

استاندار مازندران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار طی نامه ای از فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا شکایت از خبرنگاران را پس بگیرند ‎

 متن نامه مهندس اسلامی استاندار مازندران بدین شرح است :


خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسوولان هستند، اخلاق حرفه ای و رسالت واقعی یک خبرنگار ایجاب می کند تا واقعیات را بدون دخل و تصرف انعکاس داده و برای تحقق این رسالت، حمایت و پشتیبانی مسوولان سازمان ها و نهادها ضروری است.

بیان صادقانه واقعیت ها و حقایق از رسالت های محوری خبرنگاران در راستای تحقق جامعه ای آرمانی و اعتلا یافته است. بیان حقایق گاهی غیر منصفانه و تلخ و گاهی منصفانه، آگاهانه و بیدارکننده است ولی مدیران باید با سعه صدر حقایق را بشنوند و با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و بیان دستاوردها و اقدامات دولت؛ پاسخگوی انتقادات باشند و اصحاب رسانه را برای درک درست، عمیق و شفاف حقایق همراهی کنند .

17 مرداد ماه روز خبرنگار، یادآور وظیفه سنگین و حرفه ای اصحاب قلم و خبرنگارانی است که سالها در عرصه خبررسانی با هدف آگاهی بخشی به جامعه، گام برداشته اند و گاه در راستای ادای وظیفه حرفه ای از جان خود گذشته‌اند .

در آستانه 17 مرداد؛ روز خبرنگار و به منظور تکریم و تجلیل از مقام والای اصحاب رسانه به عنوان منادیان دانایی و آگاهی و گام نهادن در مسیر تعامل، همکاری و همگرایی برای توسعه مازندران و تقویت وحدت و انسجام و ارتقاء زمینه های همکاری بدنه دولت و رسانه ها، انتظار می رود نسبت به عدم طرح دعوی قضایی بر علیه رسانه ها و بازپس گیری شکایت از خبرنگاران اقدام نمایید.

متقابلا؛ از خبرنگاران محترم نیز انتظار می رود تا با رعایت اخلاق حرفه ای و رسانه ای درجهت تعامل بیش از پیش با دستگاه ها گام بردارند تا ان شاء الله درسایه همکاری هم ، شاهد شکوفایی و اعتلای مازندران باشیم.

محمـد اسلامی
استاندار مازندران

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.