با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

دستور تشکیل جلسه فوری برای توقف تخلیه و ساماندهی زباله جامخانه میاندرود

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر /دادستان عمومی وانقلاب شهرستان میاندرود گفت: دستور تشکیل جلسه فوری با حضور همه مسئولان برای توقف تخلیه زباله و ساماندهی موضوع جمع آوری پسماند با نظارت مدیریت حفاظت زیست برای منطقه جامخانه صادر شد.

 

محمد حسن دانافر در حاشیه بازدید از وضعیت دپوی زباله در روستای جامخانه، اظهار کرد: در راستای تأکید رئیس کل دادگستری مازندران مبنی بر نظارت دادستانی برای حفظ حقوق عامه، این دادستانی به همراه رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و دهیار روستای جامخانه از محل تخلیه و دپوی زباله ازمحل دفن زباله بازدید شده و دستورات لازم صادر شد.

وی افزود: در این بازدید پس از تذکر آثار زیان بار تخلیه زباله در اماکن غیرمجاز که باعث تخریب محیط زیست، موجب آلودگی و ایجاد مزاحمت بهداشتی برای اهالی روستا می شود، دستور تشکیل جلسه فوری با حضور همه مسئولان برای توقف تخلیه زباله و ساماندهی موضوع جمع آوری پسماند با نظارت مدیریت حفاظت زیست صادر شد.

دانافر با اشاره به اهمیت پیگیری امور مربوط به سلامت مردم و برخورد قانونی با متخلفان، خاطرنشان کرد: این وضعیت  ناخوشایند به اکوسیستم منطقه آسیب جدی وارد کرده و همه ما مسؤولان و مردم باید برای حفاظت از محیط زیست احساس مسئولیت داشته باشیم و از آلوده‌سازی آن خودداری کنیم.

وی گفت: دادستانی میاندرود در راستای وظایف قانونی پیگیر حل این مشکل بوده و برخورد با متخلفان در دستور کار قرار دارد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *