با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دستور وزیر صنعت برای رسیدگی به مشکلات سیل‌زدگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه وزیر صنعت و تجارت در ساعات اولیه وقوع سیل پیگیر بوده و معاونان خود را برای بررسی وضعیت سیل‌زدگان به مازندران مأموریت دادند، گفت: طی دو بخش‌نامه ویژه از سوی وزیر برای استان‌های سیل‌زده و دیگر استان‌ها همه پای کار آمدند.

منتشر شده

در

محمد محمدپور عمران بعد از ظهر امروز در نشست صنعتگران مازندران با وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن اجتماعات مجموعه لبنی دوشه هراز، اظهار کرد: مازندران از استان‌هایی است که ساختارش براساس تولید و کشاورزی شکل گرفته ولی باوجود شکل‌گیری بر ساختار کشاورزی، طی دو دهه اخیر رشد چشمگیری در حوزه تولید و صنعت داشته است.

وی افزود: هم‌اکنون اقتصاد مازندران متوازن است و در زمینه اقتصادی و اشتغال حدود 51 درصد مربوط به بخش خدمات است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه آمل قطب تپنده اقتصاد و صنعت مازندران است، تصریح کرد: دو سوم صادرات و تولیدات معدنی مازندران در اختیار شهرستان آمل قرار دارد هر چند شهرهای بابل، ساری، قائمشهر و سوادکوه در جرگه تولید و صنعت فعالیت خوبی دارند.

این مسؤول با اعلام اینکه پس از وقوع سیل در مازندران و گلستان وزیر صنعت، معدن و تجارت دغدغه زیادی برای حل مشکلات سیل‌زدگان داشت هرچند سیل به زیربناهای تولید و صنعت خسارت فراوان وارد کرد، گفت: سیل به همه ارکان صنعت، اصناف و تجارت خسارت زد البته معادن بیشتر از راهداری همه امکانات و ماشین‌آلات خود را برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی بهره گرفتند.

محمدپور عمران با بیان اینکه وزیر صنعت و تجارت در ساعات اولیه وقوع سیل پیگیر بودند و معاونان خود را برای بررسی وضعیت سیل‌زدگان به مازندران مأموریت دادند، یادآور شد: طی دو بخش‌نامه ویژه از سوی وزیر صنعت و تجارت برای استان‌های سیل‌زده و دیگر استان‌ها همه پای کار آمدند و حتی استان‌های مجاور به عنوان استان معین اقدام کرده و کمک‌های زیادی به افراد سیل‌زده داشتند.

وی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر مهم‌ترین هدف را بررسی آخرین وضعیت سیل‌زدگان اعلام کرد تا بیشتر از گذشته از نزدیک با سیل‌زدگان دیدار و گفت‌وگو کرده و پای درددل آنها بنشیند./خبرنگار: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.