با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دستور ویژه استاندار مازندران برای تحقق خواسته‌های مالکان

استاندار مازندران گفت: خواسته آقای صنیعی‌فر رفع مشکلاتی از جمله زمین تمرین و مسابقه و اقامت‌گاه نساجی است که در این زمینه نیز دستورات لازم را داده‌ام.

منتشر شده

در

روز گذشته جلسه‌ای با حضور اعضای کانون هواداران نساجی مازندران در دفتر استاندار برای پیگیری و رفع مشکلات این تیم برگزار شد.

استاندار مازندران در این جلسه ضمن تشکر از مالکان باشگاه نساجی «فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان» اظهار کرد: واقعاً سپاسگزاریم از این دو عزیز که تا اینجای کار با تمام سختی‌ها و شرایط اقتصادی، پای تیم ماندند و به تعهدات خود عمل کردند.

احمد حسین‌زادگان افزود: خدا را شاکریم برخلاف همه ادعاها، این دو مالک ارتباط خوبی با هم دارند و مشکلی از این حیث نداریم.

وی بیان کرد: من هم به‌عنوان یک هوادار نساجی، دغدغه‌ها و مشکلات این تیم، مشکلات من هم هست، حتی با تمامی مشغله‌هایی که در استان دارم، برای کمک به نساجی و رفع مشکلات جلسه‌ای را در تهران با حضور دو مالک برگزار کردیم، هر چند جلسات متعدد دیگری قبل از آن جلسه، با این عزیزان داشتیم.

استاندار مازندران تأکید کرد: خواسته آقای صنیعی‌فر رفع مشکلاتی از جمله زمین تمرین و مسابقه و اقامت‌گاه نساجی است که در این زمینه نیز دستورات لازم را داده‌ام.

وی گفت: ما هم به مالکان قول می‌دهیم هرگونه کمکی که از دست ما برمی‌آید برای رفاه حال نساجی انجام می‌دهیم و حتی حاضریم امکانات لازم را برای اردوهای این تیم مهیا کنیم.

احمد حسین‌زادگان در پایان این جلسه با تماس تلفنی با برادرش حبیب حسین‌زادگان «مدیرکل ورزش و جوانان مازندران» باری دیگر به او دستور عاجل داد تا هر چه زودتر خواسته‌های آقای صنیعی‌فر مرتفع شود تا وضعیت نساجی برای فصل آینده مشخص شده و دل‌نگرانی هواداران پایان یابد.

حبیب حسین‌زادگان نیز بلافاصله روز گذشته طی نامه‌ای به مالکان باشگاه نساجی از تحقق خواسته‌های آنها خبر داد؛ تصویر این نامه در فضای مجازی منتشر شده است.

 

شنیده می‌شود جلسه‌ای با حضور مالکان باشگاه، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان عصر امروز در وزارت کشور برگزار خواهد شد.

همچنین مطلع شدیم، محمدرضا مهاجری نیز امروز برای توافقات نهایی برای تصدی‌گری نیمکت نساجی با مدیران این باشگاه جلسه خواهد داشت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.