با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دستگیری سارقان مامورنما در ساری

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری 2 سارق در پوشش مامور انتظامی در سطح شهرستان ساری خبر داد.

منتشر شده

در

مسعود تقدیسی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی مراجعه شهروندی به ماموران پلس آگاهی مبنی بر سرقت موتورسیکلت وی از سوی راننده و سرنشین خودرو پراید که خود را مامور انتظامی معرفی کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند، متهمان به سرقت در پوشش مامور انتظامی با یک دستگاه پراید به راکب موتورسیکلت مراجعه و به بهانه به همراه نداشتن مدارک وی را سوار خودرو کرده و پس از طی مسافتی گوشی تلفنی همراه وی را به همراه موتورسیکلت به سرقت بردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگرد های خاص پلیسی، سرانجام رد متهمان به سرقت در یکی از خیابان های شهر شناسایی و یکی از متهمان حین تردد با خودرو دستگیر شد.

تقدیسی افزود: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما با ارائه شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به سرقت موتورسیکلت با همدستی فردی دیگر اقرار کرد.

وی از دستگیری همدست متهم و کشف موتورسیکلت سرقتی خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/86031/غ

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.