با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در خیابان دادگستری آمل + فیلم و عکس

فرمانده انتظامی آمل گفت: عوامل نزاع و درگیری در یکی از خیابان‌های این شهرستان عصر امروز با تلاش عوامل انتظامی دستگیر شدند.

منتشر شده

در

ذات‌الله رضوانی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار کلیپ درگیری اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های اصلی این شهرستان در فضای مجازی اظهار کرد: عوامل درگیری در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به انجام عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری عوامل درگیری در آمل، گفت: با هرگونه درگیری و خشونت در این شهرستان به شدت برخورد می‌شود و هیچ فضایی برای عرض اندام اوباش ایجاد نمی‌شود.

به گزارش فارس، دادستان عمومی و انقلاب سلامی و نیروی انتظامی آمل به پرونده تیراندازی و درگیری صبح امروز در کوی دادگستری این شهرستان به سرعت ورود کردند.

پس از اقدام مجرمانه اخلال‌کنندگان در نظم با انجام تیراندازی و قمه‌کشی مقابل ساختمان دادگستری دستور دستگیری مجرمان از سوی مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب صادر شد.

با اقدام به موقع مأموران انتظامی همه متهمان در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

متهمان بلافاصله برای تشریح صحنه جرم و رسیدگی قضایی با حضور مسؤولان قضایی و انتظامی در محل وقوع درگیری حاضر شده و با صدور قرار بازداشت به زندان منتقل شدند./ گزارش از قربانعلی مسافر

 


 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.