با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

دستگیری مدیر کل یکی از دستگاههای اجرائی استان به اتهام فساد اقتصادی

منتشر شده

در

رئیس کل دادگستری استان مازندران از دستگیری و تعقیب قضائی مدیرکل یکی از دستگاههای اجرائی استان، بابت ارتکاب جرائم ارتشاء، اختلاس و نگهداری مشروبات الکلی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در جمع خبرنگاران این خصوص اظهار کرد: در ادامه ی مبارزه ی قاطعانه دستگاه قضا با مصادیق مفاسد اقتصادی واداری وبا اقدام به موقع و مسئوولانه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستور مقام قضایی، مدیرکل یکی از دستگاههای اجرائی استان، دستگیر شده و در همین راستا در یکی از شعب بازپرسی، پرونده ای تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

وی افزود: با التفات به نوع جرائم ارتکابی و اینکه دلایل، قرائن و امارات کافی بر توجه اتهام به متهم دلالت می کند، متهم با صدور قرار بازداشت موقت، به زندان معرفی و هدایت شد.

 رئیس کل دادگستری استان مازندران ضمن تأکید مجدد بر رعایت کامل قوانین و مقررات، در سازمان‌ها و نهادها، از برخورد قاطع و بی اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف،خصوصا جرائم مالی و اقتصادی، همواره یکی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی استان خواهد بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.