با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در آمل

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

منتشر شده

در

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهمان را که قصد حمل و جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی ایسوزو به شهرستان آمل را داشتند شناسایی کردند.

سرهنگ ثقفی، از توقیف خودروی متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از این خودرو ۱۵ کیلو گرم تریاککشف شد.

وی از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران گفت: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌ شود.

وی از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌ شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.