با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دستگیری ۳۹ نفر به دلیل خرید و فروش آرای در مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران از دستیگری ۳۹ متخلف و عواملی که قصد و اقدام به خرید و فروش آرای را داشتند، در حوزه های انتخابیه استان خبر داد.

منتشر شده

در

سید حسین حسن نژاد دقایقی قبل در نشست ستاد انتخابات استان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در چند شهرستان گزارش‌هایی در خصوص خرید و فروش آرای داشتیم، افزود: با همکاری فرمانداران، هیئت نظارت و بازرسی و دستگاه قضائی و امنیتی ۳۹ نفر از کسانی که اقدام به خرید و فروش رأی می‌کردند و یا قصد انجام آن را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اظهار اینکه در مجموع فضای عمومی شهرهای استان مطلوب است، افزود: دربرخی شعبه‌ها که ذهنیت خرید و فروش رأی وجود داشت، رصدهای نظارتی را افزایش دادیم.

حسن نژاد درباره تعطیلی مدارس گفت: درحال بررسی آن هستیم که چند درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگی و کادر آموزشی هستند و هرگونه تصمیم درباره تعطیلی مدارس اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران با بیان اینکه شمار آرای پس از پایان مدت قانونی رأی گیری شروع می‌شود، گفت: نتایج بلافاصله پس از اعلام و بررسی دقیق و تأیید هیئت‌های نظارت و شورای نگهبان اعلام می‌شود.

حسن نژاد با عنوان اینکه تاکنون شکایتی از نحوه و فرایند برگزاری انتخابات در استان نداشتیم، گفت: خوشبختانه در این دوره امکان مدیریت کردن شعب اخذ رأی با بکارگیری دستگاه احراز هویت بسیار خوب فراهم شده است.

وی درباره کمبود تعرفه نیز گفت: با ارزیابی‌های صورت گرفته از تعداد آرای حوزه‌ها و شعب در دوره‌های قبل، تعرفه به میزان کافی توزیع شد و کمبودی وجود ندارد.

حسن نژاد با اظهار اینکه میزان مشارکت از یک میلیون نفر و بیش از ۴۰ درصد گذشته است، گفت: پیش بینی می‌شود میزان مشارکت به میانگین استانی دوره‌های قبل برسد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.