با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دغدغه امام جمعه و لزوم توجه مسؤولان به زیباسازی، روشنایی و تعریض مسیر امامزاده عبدالله

امام جمعه امامزاده عبدالله آمل لزوم توجه به زیباسازی ورودی این شهر تفریحی، توریستی و زیارتی، گفت: باید مشکلات مختلف همانند روشنایی و چهار خطه کردن کمربندی امامزاده عبدالله با توجه به حجم زیاد تردد به صورت استانی و ملی دیده شود.

منتشر شده

در

حجت‌الاسلام حسین حسین‌زاده برسمنانی شامگاه یک‌شنبه در نشست خبری و مطبوعاتی با اصحاب رسانه و خبر، اظهار کرد: بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل دارای ظرفیت‌های متفاوت و فراوان است که مهمترین آن وجود بارگاه مقدس یک امامزاده شاخص در سراسر کشور است.

وی با اشاره به همدلی، وحدت و اتحاد مسؤولان در این شهر، افزود: جنگل، جلگه، کوهستان، اماکن تفریحی، زیارتی و سیاحتی در کنار هم بیشتر از گذشته به زیبایی و شاخص بودن امامزاده عبدالله افزوده است، افزود: وجود دو شهرک صنعتی بزرگ با کارخانجات ارزشمند، بیمارستان امام خمینی(ره)، دانشگاه غیرانتفاعی، مجموعه دیزل سنگین ایران(دسا) و مجموعه نظامی تیپ مالک اشتر از دیگر ویژگی‌های شهر است.

امام جمعه امامزاده عبدالله آمل با اعلام اینکه مشکلات بخش رصد شده، بیان و چاره‌اندیشی شود، تصریح کرد: وجود کمربندی اتصالی محور هراز به ضلع غربی شهرستان آمل، محور چمستان و نور باعث شده تا علاوه بر رفت و آمد هم‌استانی‌ها، گردشگران و مسافران زیادی از شهر امامزاده‌ عبدالله تردد داشته باشند.

این مسؤول با اشاره به اینکه نباید وحدت، همدلی و اتحاد بین مسؤولان شهری که عامل مهم توسعه و ترقی است، شکسته شود؛ یادآور شد: باید مشکلات مختلف همانند روشنایی و چهار خطه کردن کمربندی امامزاده عبدالله با توجه به حجم زیاد تردد با دید ملی و استانی نگریسته و مشکلات حل شود.

حسین‌زاده برسمنانی با اعلام اینکه امامزاده عبدالله در مسیر ورودی به شهرستان آمل قرار دارد و برای زیباسازی محدوده شهری اقدام خاص انجام نشد، بیان کرد: این بخش می‌تواند در زمینه گردشگری، توریستی، صنعتی و مذهبی زبانزد باشد.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم تا ستاد فرعی نماز جمعه در محلات و روستاهای بخش امامزاده عبدالله ایجاد کنیم، افزود: این ستاد در روستاها با همت دهیاران، اعضای شورای اسلامی، روحانیون، افراد معتمد و محلات ایجاد می‌شود تا روستاها به درستی به مردم شناسانده شوند، کشف استعدادهای فرهنگی، علمی، ورزشی، دینی، قرآنی و مذهبی در آن رخ داده شود، مشکلات روستاها بیان شده و راه‌حل اساسی برای حل آنها بیان شود و از اقدامات سازنده مردم و جوانان روستاها قدرشناسی شود.

امام جمعه امامزاده عبدالله آمل با اشاره به اینکه امام جمعه حق دخالت در امور اجرایی را ندارد، گفت: مسؤولان امور اجرایی در شهر و بخش مشخص هستند ولی ما می‌توانیم علاوه بر مدیریت اوضاع، دست به حمایت و ایجاد نقطه وصل بزنیم.

این مسؤول با اشاره به شیوع ویروس کرونا و همدلی مردم و مسؤولان در طرح معیشتی، خاطرنشان کرد: در این طرح گام‌های بزرگی برای حمایت از نیازمندان و افراد مستمند منقه برداشته شد و با توجه به تداوم کرونا، اوضاع نامطلوب اقتصادی و درآمدی امیدواریم این طرح مهم و سازنده ادامه داشته باشد.

حسین‌زاده برسمنانی با اعلام اینکه با وحدت و همدلی باید مشکلات مناطق حل شده و مسیر پیشرفت هموار شود، یادآور شد: کمبودهای شهر امامزاده عبدالله زیاد است و برای حل آنها نیازمند نگاه ملی، استانی و شهرستانی در کنار هم هستیم.

وی با بیان اینکه در شهر و بخش امامزاده عبدالله بانک و شورای حل اختلاف نداریم، متذکر شد: مردم این بخش در گذشته با وجود شعب تعدادی از بانک‌ها در این بخش مشکلات اقتصادی خود را حل می‌کردند ولی چند وقتی است که این شعب جمع‌آوری شده است.

امام جمعه امامزاده عبدالله آمل گفت: یکی از طرح‌های مهم در این منطقه "جنگل بدون زباله" بوده است که امیدواریم در آینده نزدیک با حمایت مسؤولان جمع‌آوری زباله از دل طبیعت و جنگل رخ داده و شاهد طبیعت زیباتر از گذشته باشیم./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.