با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

دلگرمی نیروهای جبهه مقاومت نظام جمهوری اسلامی است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در جشن بزرگ «محفل» میلاد پیامبر اکرم(ص) در بقعه ناصرالحق (ع)، اظهار کرد: امامزاده ناصرالحق (ع) خدمات بسیار ارزشمند و ماندگاری را در این خطه داشته است و مازندرانی ها مفتخر هستند که این سرزمین دیار علویان و محل استقرار نخستین حکومت علوی بعد از شهرهای مدینه و کوفه است.
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با اعلام اینکه نخستین مرکز حکومت علویان در مازندران به مرکزیت آمل با تلاش و مجاهدت ناصرالحق(ع) بوده است، یادآور شد: همایش ولادت رسول اکرم (ع) در طلیعه دومین کنگره ملی ۱۴ و ۵۰۰ شهید مازندران برگزار شده و از همه برگزارکنندگان و شرکت کنندگان این اجتماع بزرگ قرآنی صمیمانه تشکر دارم.
امام جمعه مرکز مازندران با اعلام اینکه یمن از بازوان پرقدرت حوزه مقاومت است، خاطرنشان کرد: نیروهای مجاهد یمن منافع صهیونیست ها را در سه دریای سرخ، عدن و عمان به خطر انداخته است و حدود ۲۰۰ کشتی آنها و برخی ناوهای جنگی آمریکا را مورد هدف قرار دادند همچنین دومین ناو جنگی بزرگ آمریکا هدف موشک های مردم یمن شده و ضربه های سختی بر رژیم صهیونیست وارد کرد.
وی گفت: یمن نشان داد صهیونیست بسیار آسیب پذیر و ضربه پذیر است، وحدت ایران، یمن و کشورهای اسلامی حول مکتب دین و پیامبر بوده و دلگرمی نیروهای جبهه مقاومت نظام جمهوری اسلامی است.

تنها گله رسول خداوند در مورد قرآن، مهجوریت آن است
کارشناس مسائل دینی و مذهبی صدا و سیما در این مراسم اظهار کرد: در تمام تاریخ خلقت از حضرت آدم تا بعد از ظهور امام عصر(عج) هیچ کتابی در تاریخ بشریت همانند قرآن نخواهد آمد که در تعیین الفاظ آن حتی شخص معصوم دخیل باشد و تمام واژگان و الفاظ آن مستقیم از خداوند است.
حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، افزود: قرآن کریم انسان ساز و زندگی ساز است و همه سؤالات بشری در قرآن پاسخ داده می شود.
وی با اعلام اینکه باید بدانیم هم اکنون جایگاه قرآن در زندگی فردی، اجتماعی و کشورمان کجا است، خاطرنشان کرد: امروزه باید کنکاش کنیم و ببینیم که کدوم ارگان دولتی و وزارتخانه با سیاست گذاری قران پیش می رود و اگر روزی قرآن نباید کار کدام نهاد و ارگان لنگ می ماند.
رمضانی با بیان اینکه حال و روز قرآن امروز در جامعه همانند حال و روز رسول الله(ص) است، گفت: وقتی می گوییم قرآن در جامعه مان غریب نیست باید نزدیکی و اثر قرآن در زندگی، اجتماع، کار، سیاست، دولت و کردارمان را ببینیم.
وی با اعلام اینکه اگر قرآن در فضای عمومی کشور خانه به خانه خوانده شود آن زمان می توان به آن جامعه امیدوار بود، گفت: تنها گله رسول خداوند در مورد قرآن مهجوریت آن است که باید برطرف شود.
این کارشناس مسائل دینی و مذهبی با بیان اینکه خداوند در قرآن وای بر مشرکین، کافرین، مکذبین و نمازگزاران را آورده است، گفت: قرآن وقتی زندگی ساز است باید عامل موثر زندگی مان باشد و باید قران زندگی مان را عوض کند.
رمضانی بیان کرد: باید خدا بخواهیم زندگی مان قرآنی شده، کلام الهی وارد زندگی مان شود و غم، شادی، زندگی، ازدواج و انتخابات مان قرآنی شده و رسول خداوند از غربت در بیاید.

کشورهای جهان اسلام برای حمایت از غزه در کنار هم باشند
پسر رئیس جمهور شهید یمن در این مراسم اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در جشن باشکوه میلاد پیامبر اسلام در کنار هم هستیم و به نمایندگی از خانواده شهدای بین الملل و یمن در کنار شما هستیم.
عبدالسلام افزود: باید کشورهای جهان اسلام برای حمایت از غزه در کنار هم باشند و از خداوند برای نیروهای غزه پیروزی می خواهیم.
وی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که ما را از مجاهدان در راه خود قرار داده و شکرگذاریم که ما همچنان با یهودیان و دشمنان خدا که در مقابل مان هستند مبارزه داریم، تصریح کرد: دشمنان اسلام می خواهند دین مان را از بین ببرند ولی ما در مقابل کافران و صهیونیست باید یکدست باشیم و با اقتدار ایستادگی کنیم.
این فرزند شهید بین الملل گفت: درود بر مردم غزه که جانانه مجاهدت می کنند و ما را در کنار خود بدانند.
کیک بزرگ ولادت رسول مهربانی ها که منقش به گنبد خضرای پیامبر اسلام بوده است، برای این مراسم تدارک دیده شد و مردم از اجرای زیبا و جذاب گروه های سرود نجم الثاقب و زهرائیون استفاده کردند.
تلاوت زیبای مجلسی محمدامین نبی لو قاری نوجوان بین المللی و سید جواد حسینی باعث رونق فراوان مجلس شد و روح الله رحیمیان مدیحه سرای اهلبیت در آستان قدس رضوی هم در مدح و منقبت رسول اکرم اشعاری تقدیم کرد.
اعلام برائت مردم ایران و یمن از نسل کشی استکبار جهانی و صهیونیست با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل فریاد زده شد و در پایانی مراسم بخش ویژه نورافشانی در شب ولادت بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.