با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

دنیای استکبار مقابل ایران اسلامی به درماندگی و استیصال افتاده است

منتشر شده

در

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه شهادت آرزوی آمال بزرگ ما است، گفت: دنیای استکبار مقابل ایران اسلامی به درماندگی و استیصال افتاده است.

حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان بعد از ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: اقدامات تروریستی در حرم شاهچراغ و شهادت دو جوان انقلابی این شهرستان که شب گذشته اتفاق افتاده است، قلب همه مردم کشورمان را جریحه‌دار کرد.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از تمام ظرفیت‌های خود برای مبارزه با مردم ایران و انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و این دشمنی روز به روز بیشتر از گذشته می‌شود، افزود: آمریکا و استکبار بدترین جرم و جنایت را قبل از انقلاب اسلامی، بعد پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی هشت ساله و جنگ‎های نرم و ترور علیه ایران اسلامی داشتند.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه دنیای استکبار مقابل ایران اسلامی این روزها به درماندگی و استیصال افتاده است، تصریح کرد: عده‌ای افراد بدبخت و خودفروخته کشورمان که در خارج مرزها هستند امروزه حامی وهابیت و استکبار شدند و مردم را به خیابان‌ها می‌آوردند در حالی خودشان از این اغتشاش بالاترین درآمد را دارند و خودشان در خارج مرزها همیشه مشوق مردم کشورمان هستند.

یعقوبیان با اشاره به اینکه اگر دشمنان در عملیات ترور جوانان رشید و برومند کشورمان را به شهادت می‌رسانند باید بدانند در مسیر نابودی انقلاب گام نگرفتند بلکه این‌ها نشانه قوت و قدرت انقلاب اسلامی است و هر روز مردم کشورمان انزجار و تنفرشان نسبت به استکبار و کشورهای معاند بیشتر می‌شود و بر خشم کشورمان می‌افزاید.

وی با اشاره به اینکه ممکن است در برخی بخش‌ها کشورمان دچار ضعف باشد ولی شهادت آرزو و آمال اولیای الهی است و مردم ایران گوش به فرمان ولایت هستند، گفت: شهادت نصیب هر کس نمی‌شود، بعد از حادثه کربلا مردم کشورمان درس از اهل بیت در پهنه عاشورا گرفتند و پیام مردم کشورمان این است که ما قدرتمند هستیم و در مقابل همه بدخواهان، تنومند بوده و ایستادگی داریم.

یعقوبیان با اعلام اینکه آمل از گذشته تاکنون خار در چشم دشمنان بوده و پشت آنها را می‌لرزاند، گفت: از حماسه اسلامی ششم بهمن گرفته تا در دفاع از حرم و حریم اهل بیت که همیشه جوانان این دیار علویان خوش درخشیدند.

وی با اعلام اینکه آمریکا جرأت روبرویی با کشورمان را ندارد و نمی‌تواند در میدان حریف ایران اسلامی شود، ادامه داد: روزگاری به ایران در جنگ تحمیلی حتی اجازه خرید سیم خاردار را نمی‎دادند ولی امروزه از ما خواهش می‌کنند تا پهپادهای‌مان را به دیگر کشورها نفروشیم و این نشانه قوت و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه آمل گفت: ایران از قدرت‌های بزرگ منطقه محسوب می‌شود و پیشرفت و ترقی کشورمان پشت اروپا و غربی ها را می‌لرزاند، اگر می‌بینیم در اقدامی کورکورانه استکبار جهانی دست به ترور جوانان کشورمان می‌زند از سر استحصال به این اقدامات دامن می‌زنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.