با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دوشنبه های مردمی شورا و شهرداری آمل در محلات

مجیدی کیا رئیس شورا، توکلی عضو شورای شهر، مهندس داودی شهردار آمل و معاونین شهردار در دوشنبه های مردمی با حضور در مسجد فاطمه زهرا واقع در ولایت ۳۶ پای درد و دل و درخواستهای مردم محل نشستند.

منتشر شده

در

به گزارش مدیریت ارتباطات و روابط عمومی شهرداری آمل، مجیدی کیا رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این نشست گفت؛ مشکلات زیاد است و ما هم مانند شما در محلات مشابه محله شما زندگی می کنیم. 

مجیدی کیا ادامه داد، هردوشنبه بین مردم محلات حضور پیدا می کنیم تا با کمک شهردار و معاونین، بتوانیم  مشکلات محله را کم تر کنیم. 

وی اضافه کرد؛ قصد ما کار کردن است برخی مشکلات سریع قابل حل نیست و سابقه ای چندین ساله دارد.

برخی مشکلات محلات نیز مربوط به دستگاه های دیگر است.

مهندس علی داودی شهردار آمل گفت؛ سیاست شورا و شهرداری عدالت محوری و توسعه متوازن در شهر است.

مهندس داودی تاکید کرد؛ آسفالت مشکل کل شهر است. متاسفانه کوچه ی خوبی از نظر آسفالت نداریم. در خصوص آسفالت نمی توانیم فعلا قول بدهیم چراکه درخواستهای سنوات گذشته همچنان انجام نشده است. 

وی تاکید کرد؛ تفکیک غیر مجاز معضل جدی در برخی محلات است که عواقب فرهنگی و اجتماعی و عدم برخورداری امکانات رفاهی آن به خود محلات برمی گردد.

شهردار آمل ادامه داد؛ ده درصد حق تفکیکی زمین های هر محله مختص اهالی همان محله است و برای امکاناتی نظیر پارک، فضای آموزشی و سرانه های ورزشی آن محله هزینه می شود. در تفکیک های غیر مجاز این حقوق مردم ضایع خواهد شد.

داودی با بیان اینکه بیشتر مشکلات در محلات به خاطر ساخت و سازهای غیر مجاز و بدون پروانه است، تصریح کرد؛ ساخت و سازهای ماده صدی در برخی محلات مشکلات و نارسایی ها رابیشتر می کند. این تفکر که بسازید بعدا با شهرداری در ماده صد حساب کنیم؛ مردم محله را بیشتر ضرر می کنند. ساخت و ساز بدون پروانه خسارت به سرمایه شهروندان است.

شهردار آمل در همان جلسه به معاونین حاضر در این نشست در خصوص انجام درخواست های مردم محله در چهارچوب وظایف دستور داد.

رفت و روب معابر محله، استقرار سطل های زباله، بازگشایی معابر، تکمیل مسجد محله، احداث سرعت کاه، امکانات رفاهی و ورزشی از مهمترین خواسته های مردم ۶۸۰ خانواری محله ولایت ۳۶ بود.


 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.