با ما همراه باشید

تجارت

دومین کنفرانس ملی فناوری های نوین دامپزشکی در آمل آغاز شد

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / دومین کنفرانس ملی فناوری های نوین دامپزشکی از صبح امروز با حضور صاحب نظران و اساتید برجسته دامپزشکی به مدت یک روز در دانشگاه تخصصی فناوری های نوین این شهرستان آغاز شد.

 

دومین کنفرانس ملی فناوری های نوین دامپزشکی از صبح امروز به مدت یک روز در دانشگاه تخصصی فناوری های نوین این شهرستان آغاز شد.

این کنفرانس ملی با حضور صاحب نظران و اساتید برجسته دامپزشکی کشور در قالب دامپزشکی نوین، دانش بهره ور و سلامت جامعه دنبال می شود.

دومین کنفرانس ملی فناوری های نوین دامپزشکی با محوریت فناوری ها و نوآوری ها در علوم پایه، فناوری ها و نوآوری ها در پاتوبیولوژی، فناوری ها و نوآوری ها در علوم بالینی دامپزشکی، چالش ها و نوآوری ها در کنترل کیفیت و سلامت مواد غذایی، رویکردهای نوین در حوزه شیلات و آبزیان و کاربرد گیاهان دارویی و ترکیبات طبیعی در دامپزشکی دنبال می شود.

روش های نوین در تشخیص و پیشگیری بیماری ها، هوش مصنوعی، متاورس و کابردهای آن در دامپزشکی، دامپزشکی، اشتغال و اقتصاد، بیماری های مشترک انسان و حیوان، نوآوری های زیست فناوری و نانوزیست فناوری دامپزشکی، جایگاه حقوق حیوانات در ایران و نوآوری ها در تولید ترکیبات بیولوژیک و واکسن از دیگر محورهای این کنفرانس ملی است.

امکان شرکت در دومین کنفرانس ملی فناوری های نوین دامپزشکی به صورت حضوری و آنلاین برای علاقمندان به این حوزه فراهم شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.