با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دیدار صمیمی اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی کانون‌های تبلیغاتی مازندران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی کانون‌های تبلیغاتی مازندران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار صمیمی دارتند و در آن به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، هیأت مدیره انجمن صنفی کانون‌های تبلیغاتی مازندران دیدار صمیمی و دوستانه با عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران داشتند و در این نشست به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

محمد شکیبایی‌فر رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کانون‌های تبلیغاتی مازندراندر آغازین صحبت‌های این دیدار پس از تبریک انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، این اقدام را بهترین حرکت در راستای رشد و تعالی فرهنگ و ارشاد استان دانست و گفت: عباس زارع از بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد بوده و دردآشنای امورات فرهنگ وهنر شمال کشور است.

وی افزود: مطمئنا جناب زارع بادرایت، سابقه درخشان و نگاه مثبت می‌تواند به همه عرصه‌های فرهنگی و هنری اشرافیت داشته باشد و بسیار جای امیدواری است تا نقاط اوج فرهنگ و ارشاد مازندران در آینده نزدیک شاهد باشیم.

شکیبایی‌فر در ادامه این دیدار صمیمانه گزارشی از نحوه عملکردانجمن صنفی کانون‌های تبلیغاتی مازندرانارائه کرد و فرح‌آبادی دبیر انجمن صنفی کانون‌های تبلیغاتی استان هم باابراز خشنودی از حضور عباس زارع به سمت مدیرکل ارشاد مازندران، حمایت‌ها و تعاملات بی‌دریغ وی را نسبت به انجمن و کانون‌های تبلیغاتی استان خواستار شد.

مهندس مجید ایزدخواه نائب رئیس انجمن صنفی کانون های تبلیغاتی مازندران هم با تبریک و آرزوی موفقیت برای آقای زارع اعلام کرد: هیأت مدیره انجمن صنفی کانون‌های تبلیغاتی مازندرانسعی دارد این تشکل منسجم و هدفمند را به سمتی هدایت کند که بتواند بخشی از مطالبات به حق کانون‌ها را وصول کند و این امر میسر نمی‌شود جز با حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران.

عباس زارع در این نشست با ابراز خرسندی از تأسیس و تشکیل انجمن صنفی کانون‌های تبلیغاتی مازندرانخواستار پیگیری‌های مجدانه در همه امور مربوط به مشکلات کانون‌ها شد و گفت: همگام و همراه با اعضای هیأت مدیره انجمن، خودم نیز با تمام قوا در راستای استیفای منافع قانونی کانون‌ها با انجمن صنفی همکاری تناتنگ دارم.

وی متذکر شد: تعامل انجمن با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات متبوع در آینده نزدیک دستیابی به خواسته‌های به حق انجمن صنفی را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.