با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دیدار معوقه لیگ برتر فوتبال | فوتبال کاناپولویی نساجی و پرسپولیس برنده نداشت + عکس

دیدار معوقه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور بین دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد که در نهایت این بازی با تساوی دو تیم به پایان رسید.

منتشر شده

در

دیدار معوقه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور بین دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و در این دیدار پرحاشیه،دو تیم نساجی و پرسپولیس تهران به تساوی یک یک رسیدند.

نساجی مازندران پس از اینکه فصل را با یک برد و یک مساوی شروع کرد، در چهار مسابقه اخیرش نمایش خوبی نداشته و یک بار متوقف شده و در سه دیدار دیگر شکست خورده است، اما آنها اکنون که مقابل پرسپولیس قرار گرفتند، امیدوار هستند به برتری خانگی برسند و از بحران خارج شوند ولی در آن سوی میدان شاگردان یحیی گل‌محمدی که برخلاف سایر تیم‌های لیگ برتر تنها چهار بازی انجام دادند و صاحب هشت امتیاز شدند، می‌خواهند به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه دهند و با کسب برد در قائم‌شهر به جمع تیم‌های بالانشین جدول برگردند.

 

دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی در حالی برگزار شد، که شاگردان یحیی گل‌محمدی در عکس تیمی خود دست به عملی شایسته زدند.

آنها با عکس هواداری که پس از فینال آسیا به دلیل سکته قلبی جان خود را از دست داد وارد زمین شدند تا این چنین یاد و خاطره او را زنده نگه دارند.

اما این دیدار که به دلیل بارش شدید باران تا ساعات قبل بازی در حاله‌ای از ابهام قرار داشت، در نهایت با تصمیم سازمان لیگ، در شرایط نامساعد برگزار شد.

در نیمه نخست، دو تیم به دلیل شرایط نامساعد زمین، بازی چندان جالبی را از خود به نمایش نگذاشتند و گیر کردن توپ در بین آب موجود روی چمن مصنوعی زمین، کیفیت بازی را کم کرده بود.

اما نساجی در دقیقه ۴۰ روی یک ضربه ایستگاهی و با پاس زیبای حسن نجفی موفق شد توسط مجتبی بیژن به گل اول خود برسد تا نیمه نخست با همین یک گل و برتری نساجی به پایان برسد.

در نیمه دوم، پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و چندین بار از جناح چپ و راست روی دروازه نساجی موقعیت گلزنی ایجاد کرد که با بی‌دقتی مهاجمان این تیم این موقعیت‌ها هدر رفت.

فشار پرسپولیسی‌ها برای جبران گل خورده زیاد شد و در دقیقه ۵۰ ضربه ایستگاهی نوراللهی به دیوار دفاعی بازیکنان نساجی اصابت کرد و با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم به کرنر رفت.

اما چند دقیقه بعد، حمله جدی پرسپولیس نزدیک بود گل اول این تیم را به همراه داشته باشد که شوت نوراللهی را شیری قبل از عبور توپ از خط دروازه نساجی دفع کرد.

پرسپولیس که ۱۰ دقیقه طوفانی داشت بر حملات خود افزود و در موقعیتی دیگر؛ ضربه سر علی شجاعی روی توپ ارسالی از میانه زمین به شکل خطرناکی از بالای دروازه نساجی رد شد.

اما نساجی نیز برای فرار از فشار به پرس از بالا روی آوردند و در دقیقه ۶۹ اشتباه شیری در دادن پاس به عقب که البته به خاطر جمع شدن آب در زمین هم همراه بود، موجب شد تا حسین زامهران در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما شوت او را حامد لک به زیبایی با خروج از محوطه جریمه دفع کرد و در ادامه شوت پای چپ این مهاجم نساجی را سید جلال حسینی با ضربه سر زد و در ریباند سوم هم لک توپ را جمع کرد تا دروازه پرسپولیس باز نشود.

بعد این موقعیت نساجی، پرسپولیس باز هم فشار آورد و در دقیقه ۷۲ شوت نوراللهی با کمترین اختلاف از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

در نهایت فشار دو تیم در دقایق پایانی بی‌تاثیر بود و این دیدار با تساوی یک یک به پایان رسید و دو تیم امتیازات را بین خودشان تقسیم کنند.

به گزارش فارس؛ پرسپولیس با این تساوی ۹ امتیازی شد و در جایگاه دهم قرار گرفت و نساجی نیز با ۸ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.