با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

رئیس فدراسیون بوکس: مجمع فوق‌العاده هیأت بوکس مازندران برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون بوکس از برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت بوکس استان مازندران طی روزهای آینده در ساری خبر داد.

منتشر شده

در

در ارتباط با آخرین اقدامات برای رسیدگی به وضعیت بوکس این استان اظهار کرد: چهارشنبه این هفته برابر نامه ارسال‌شده وضعیت بوکس مازندران در ساری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه بنده علاقه زیادی به رئیس هیأت فعلی بوکس مازندران دارم، تصریح کرد: اما او باید رضایت جامعه بوکس استان را به‌دست می‌آورد، نارضایتی‌ها در این رشته ورزشی به سمتی رفته که در حال حاضر بحث به وزارتخانه کشیده شده است.

رئیس فدارسیون بوکس یادآور شد: بیشتر شهرها به‌صورت جداگانه و جمعی نسبت به مدیریت بوکس در استان مازندران اظهار نگرانی کردند.

این مسؤول اضافه کرد: بنده تشخیص دادم که از نزدیک در جریان گلایه‌های جامعه بوکس استان مازندران قرار بگیرم و در مجمع حضور پیدا کنم.

ثوری با اعلام اینکه مجمع فوق‌العاده برابر با قوانین و مقررات حق قانونی اعضاست، گفت: ما هم بر اساس قانون به وظیفه خودمان عمل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: چندین بار قرار بود این مجمع انجام شود ولی بنا به دلایلی انجام نشد و مسؤولیت عدم برگزاری مجمع در این مدت را بنده برعهده می‌گیرم، از این به بعد باید قانون را اجرا کرد.

رئیس فدارسیون بوکس خاطرنشان کرد: برگزاری مجمع، حق قانونی اعضا بوده و باید به این حق قانونی جامعه عمل پوشانده شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سرپرست تعیین می‌شود، افزود: در حال حاضر نمی‌توانیم برای مجمع اعلام نظر کنیم، در مجمع رأی‌گیری انجام شده و اگر رأی عدم اعتماد بدهند سرپرست تعیین می‌شود.

بر اساس اعلام حسین ثوری رئیس فدارسیون بوکس مجمع فوق‌العاده این رشته ورزشی روز چهارشنبه در شهرستان ساری برگزار می‌شود./ مازند اسپرت

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.