با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

راه جبهه مقاومت دفاع از مردم مظبوم و مقاوم فلسطین است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به حملات سنگین جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، گفت: راه جبهه مقاومت دفاع از نیروی های مقاومت فلسطین و مردم بی گناه آن است.

سردار ایرج مسجدی امروز در همایش تمدنی «از طبرستان تا یمن، همقدم تا مسجدالاقصی» با هدف بررسی پیوندهای فرهنگی و تاریخی دو کشور ایران و یمن، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات خداوند در قرآن باید گفت که شهدا زنده هستند و برای همیشه نزد پروردگار خود رزق و روزی دائم دارند.
وی با اشاره به اینکه چندین سال از شهادت شهدای دفاع مقدس گذشته و شهدای زیادی هم در مسیر دفاع از اهل بیت به عنوان مدافعان حرم تقدیم اسلام شدند، افزود: یاد و نام شهیدان برای همیشه جاوید و استوار است و یکی از مسیرهای زنده نگهداشتن نام، یاد و سیره شهدا برگزاری همایش ها و یادواره های آنها است.
معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به تجدید عهد و میثاق با شهدا و آرمان های آنها، تصریح کرد: امروزه در مراسم پیاده روی اربعین مشاهده کردیم که از سراسر دنیا به عشق اهل بیت دست به پیاده روی می زنند و مسیر طولانی نجف تا کربلا را با پای پیاده و برهنه طی می کنند.
مسجدی با اشاره به اینکه شهدا وظیفه مان را بسیار سنگین کردند و تکلیف الهی برای مان سخت است، شهدا وظیفه خود در راستای دفاع از اسلام، امنیت کشور و ناموس شان را به درستی انجام دادند، متذکر شد: پس امروز ما وظیفه داریم تا نام شهیدان را گرامی داشته و در مسیر شهدا، فداکاری ها و رشادت ها آنها گام برداریم.
وی با اعلام اینکه باید از خداوند بخواهیم ما را در مسیر شهدا ثابت قدم کرده و ادامه دهنده راه شهیدان باشیم، یادآور شد: باید دفاع از ولایت، اطاعت از رهبری، دفاع در جبهه مقاومت و پشتیبانی از فرزندان اسلام در هر نقطه از جهان را از شهدا بیاموزیم زیرا شهیدان در دشمن ستیزی، دلیرمردی، شجاعت، ولایتمداری و شجاعت همتا نداشتند.
معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروزه پیروز میدان در مقابل صهیونیست و استکبار جبهه مقاومت است، ادامه داد: شنیدن خبرهای زجرآور شهادت فرزندان، کودکان، مردان، زنان و مردم بی دفاع فلسطین و غزه دل ها را به درد می آورد ولی مقابل کشتارها و تخریب ها این تصور به وجود نمی آید که استکبار پیروز صحنه است.
وی با اعلام اینکه فلسطین نباید احساس شکست را در خود راه دهد، افزود: ارتش اسرائیل هم تلفات زیادی داده است و حدود یک میلیون نفر از صهیونیست ها آواره شدند.
مسجدی بیان کرد: مجاهدان غیور جبهه مقاومت در حرکات قهرمانان صهیونیست را مورد حملات سنگین قرار دادند و همچنان راه مقاومت ادامه دارد.
وی گفت: راه جبهه مقاومت دفاع از نیروی مقاومت و مردم فلسطین است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.