با ما همراه باشید

تجارت

رتبه چهارم قطعه‌سازی مازندران در کشور با فعالیت ۱۰۰ قطعه‌ساز

منتشر شده

در

رئیس سازمان صمت مازندران گفت: این استان با ۱۰۰ قطعه‌ساز فعال رتبه چهارم کشور را در اختیار دارد.

مجید فانی صبح امروز در آئین افتتاح خط تولید HWS ساخت قطعات صادراتی با تکنولوژی پیچیده خودروهای سنگین و تجاری در مجموعه صنعتی فولادین ذوب، اظهار کرد: مازندران با ۱۰۰ قطعه‌ساز فعال رتبه چهارم کشور را در اختیار دارد.

وی با اشاره به اینکه تولیدات قطعه دارای ارزش افزوده بالایی است و همه حمایت را خود را از قطعه‌سازان اعلام می‌کنیم، افزود: قطعه‌سازی مورد توجه جدی دولت است زیرا رشد اقتصادی که مورد توجه دولت بوده و هدف‎گذاری شد از طریق تولید محصولاتی به وجود می‌آید که ارزش افزوده بالایی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: یکی از محصولاتی که ارزش افزوده بالایی دارد و کمک به رشد اقتصادی می‌کند قطعه سازی است.

وی یادآور شد: قطعه‌سازان مازندرانی با کیفیت و کمیت بالا مطابق با استانداردها و کنترل کیفیت کار می‌کنند.

فانی در زمینه چگونگی هماهنگی با شرکت‌های خودروساز برای بهره‌برداری از تولیدات قطعه‌سازان مازندرانی، بیان کرد: یکی از موارد مهم قطعات مختلفی که از سوی قطعه‌سازان برای شرکت‌های بزرگ همانند ایران خودرو تولید می‌شود بازگشت سرمایه است که در برخی مواقع به کندی شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان صمت مازندران ادامه داد: تلاش فراوان برای قطعه‌سازان داریم تا پس از جلسات مختلف با مدیران شرکت‌هایی خودروسازی داشتیم بازگشت سرمایه به راحتی انجام شود.

فانی کفت: در زمینه حمایت‌های مالی تسهیلات خوبی در بند الف تبصره ۱۸ ، رونق تولید و مصوبات سفر ریاست جمهوری برای قطعه‌سازان لحاظ شده که این تسهیلات ارزان قیمت با مبالغ خوبی در نظر گرفته شد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.