با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

رسوخ رشوه و فساد در لایه‌های سیستم اداری/ بی‌تدبیری مسؤولان ربطی به تحریم ندارد

استاندار مازندران با اشاره به رسوخ رشوه و فساد در لایه‌های مختلف سیستم اداری، گفت: بسیاری از مشکلات جامعه هیچ ربطی به تحریم ندارد بلکه بیشتر آنها به بی‌تدبیری مسؤولان و مدیران برمی‎گردد.

منتشر شده

در

سید محمود حسینی‌پور شامگاه امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار ویژه این شهرستان اظهار کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه هیچ ربطی به تحریم ندارد بلکه اکثر آنها به بی‌تدبیری برخی مسؤولان و مدیران مربوط است.

وی با بیان رسوخ فساد در لایه‌های مختلف سیستم‌های اداری و پرداخت رشوه برای حل مشکلات مردم، افزود: این مشکلات به تحریم مربوط نیست هرچند معتقدم باید انقلابی در حوزه تحول اداری اتفاق بیافتد و این مهم با خواست مردم محقق می‌شود.

 

رسوخ رشوه و فساد در لایه‌های مختلف سیستم اداری

استاندار مازندران با اعلام نظارت مردم در عرصه‌های متفاوت و شئون مختلف اداری، یادآور شد: امام راحل اصرار بر جمهوریت نظام داشتند و به صورت واقعی مردم را ولی نعمت نظام و انقلاب می‌دانستند.

وی با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی مردم انقلابی، ولایتمدار و مقتدر بود که لازم است الگوی همه مسؤولان باشد، متذکر شد: الگوهای رفتاری مدیریت ما باید بر اساس معیارهای سردار قاسم سلیمانی باشد.

نماینده عالی دولت سیزدهم در مازندران با اعلام اینکه آمل شهر هزار سنگر است و تنها شهر در وصیت‎نامه تاریخی امام امت بود، گفت: از افتهارات بزرگ آمل در جهان اسلام تربیت علمای بزرگ و منحصر به فرد بوده و براساس بیانیه گام دوم رهبر انقلاب اسلامی نگاه توسعه‌محور در دستور کار باشد.

 

آمل به ویترین تمام عیار مازندران تبدیل شود

این مسؤول با اشاره به اینکه تاریخ بسیار بزرگ پشت سر این شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: شهرک‌های صنعتی خوش‌نام مازندران در شهرستان آمل فعال هستند و حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، تولید، صادرات و ارزآوری بیشتر توجه شود.

حسینی‌پور با تأکید بر وجود معادن مختلف در محور هراز و تردد مسافران میلیونی در روزهای مختلف سال، ادامه داد: این مزایا باید آمل را تبدیل به ویترین تمام عیار مازندران کند و هراز را به مهمترین ورودی شمال کشور مبدل سازد.

وی با اشاره به وجود بافتهای فرسوده فراوان در این شهرستان، افزود: وجود بافت‎های فرسوده در این شهر صنعتی زیبنده نیست و باید با توسعه المان شهری فضای توسعه‌ای مهیا شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: وجود شهرک صنعتی امامزاده عبدالله محور اصلی اشتغال برای جوانان آمل و کل استان باشد هرچند امروزه یکی از مشکلات مازندران بحث اشتغال و کار است.

این مسؤول آمل را مرکز پویایی مازندران دانست و یادآور شد: تصرف منابع طبیعی و محیط زیست در بالادست آمل زننده و نگران‌کننده است هرچند یکی از جلوه‌های زیبا و زیست محیطی وجود اراضی منابع طبیعی است، اراضی ملی این روزها بیشتر از گذشته مورد تهاجم و تعارض سودجویان قرار دارد.

 

مبارزه جدی با دست‌درازان منابع ملی/ لزوم تشکیل کارگروه ویژه مبارزه و صیانت منابع ملی

حسینی‌پور با اشاره به اینکه به هیچ فرد سودجو و فرصت‌طلب اجازه دست‌درازی و تصرف به حقوق عامه مردم را نمی‎دهیم و دست سودجویان برای دست‌درازی و تعرض به منابع ملی را قطع می‌کنیم، گفت: تشکیل کارگروه ویژه مبارزه با زمین‌خواری و صیانت از منابع طبیعی در دستور کار باشد و نقش رسانه‌ها در این بین بسیار مهم است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد عملیات کربلای 5 و نقش بارز جوانان و نوجوانان، ادامه داد: امنیت، اقتدار، ابهت و پیشرفت روزافزون کشور را مدیون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان هستیم، البته 80 درصد جمعیت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نسل جوان و نوجوان با میانگین سنی کمتر از 25 سال بودند.

 

آغاز طرح درختکاری 10 میلیون اصله نهال با نام علامه حسن‌زاده آملی

استاندار مازندران با اعلام آغاز طرح بزرگ درختکاری 10 میلیون اصله نهال در مازندران با نام و یاد علامه ذوالفنون آیت‌الله حسن‌زاده آملی گفت: با ترویج فرهنگ درختکاری باید مازندران سبز و سبزتر از گذشته را با نام و یاد عالم برجسته جهان اسلام شاهد باشیم./ خبر از قربانعلی مسافر

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.