با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

رضایت معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل از پیشرفت پروژه های در دست انجام شهرداری آمل

معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار از پروژه های در دست انجام شهرداری آمل بازدید به عمل آورد. 

منتشر شده

در

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل، معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل در حاشیه بازدید از رمپ های پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر و ساماندهی رودخانه کبیر هراز از همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و همت والای شهردار و پرسنل خدوم شهرداری و کلیه پیمانکاران مشغول به کار در این پروژه ها و همراهی بی نظیر مردم تقدیر و تشکر کرد و افزود: زمانی که در شهر آمل وظیفه خدمت به مردم این شهر را به عهده گرفتم به عزیزان این شهر قول دادم که تاحد امکان پیگیری پروژه های نیمه کاره و شروع پروژه هایی که مردم در آن نفع و بهره می برند را داشته باشم.
علیرضا شریعت با بیان اینکه فاز اول ساماندهی رودخانه کبیر هراز با سرعت خوبی در حال انجام است اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی وقتی پروژه های عمرانی در حال فعالیت هستند و بهتر از قبل هم ساخته می شوند و رفاه حال شهروندان را فراهم می سازند. قطعا مردم از دیدن این پیشرفت ها لذت می برند.
فرماندارآمل با اشاره به موقعیت جغرافیایی خاص شهرستان آمل بیان کرد: می توان آمل را به مقصد گردشگری استان مازندران تبدیل کرد و این از اهداف بزرگ انجام این پروژ ها است.
رییس شورای اسلامی شهر آمل در خصوص پروژه های در دست اقدام شهرداری بیان کرد: در روزهای پایانی خدمت دوره پنجم اعضای شورای اسلامی بسیار خوشحال هستیم که اتفاقات خوبی در شهر در حال انجام است و مردم به خواسته به حق خود در دهه های گذشته رسیدند و برای شهروندان در حوزه گردشگری در رودخانه کبیر هراز با اخذ پیمانکاران مجرب توسط شهرداری بخش اعظمی از کار در حال انجام است. هر روز شاهد پیشرفت های خوبی در این زمینه هستیم و امیدواریم با تداوم فعالیت های عمرانی که در شهرداری برقرار است این برنامه ها نیز توسط اعضای شورای اسلامی دوره ششم ادامه پیدا کند.    
خسرو ابراهیم زاده در خاتمه از حمایت های معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل و مهندس یخکشی مدیر امور آب منطقه ای استان و همراهی همه اعضای شورا و سید حمید هاشمی شهردار آمل تشکر کرد.
شهردار آمل در حاشیه این بازدید  گفت: با توجه به نوع اجرای پروژه، جهت احداث دیواره و خاکریز شنی و فنداسیون و هدایت رودخانه هراز ما بخش زیادی از فعالیت های این پروژه را در زیر سطح داشتیم که خوشبختانه70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اتفاقی که در حال حاضر قابل ملاحظه است اینکه کار در سطح ادامه دارد و مسیر اسکیت، دوچرخه، آب نما و جانمایی قسمت هایی که نماد های تاریخی آمل قرار می گیرند در حال ساخت است.
هاشمی از دغدغه های اصلی اجرای این پروژه در فاز 2 ساماندهی رودخانه هراز که از پل سوم ( پل میربزرگ ) تا میدان علویان می باشد عنوان کرد: به نظرکارشناسان و مشاوران این پروژه، در فاز2 حدود  108هکتار حریم رودخانه کبیر هراز را داریم که می توان روی آن مانورهای خوبی داد و در جزییات این طرح چند سد لاستیکی، مسیر دسترسی خودرو، جاده سلامت، و یک مسیر هم در حوزه گردشگری، ورزش های آبی و تفریحی با مدل ها و تعاریف مختلف پیش بینی شده است که ما را در جهت هدف  قرارگیری آمل به مقصد گردشگری استان مازندران امیدوار می کند.
وی بیان کرد: همانطورکه در فاز اول این پروژه با همکاری و حمایت دادستان، فرماندارویژه، رییس دادگستری و اعضای شورای شهر و مردم آمل بیش از10هکتار از معارضات حریم رودخانه هراز آزادسازی شد، دوباره همین ادارات برای برداشتن معارضات پیش روی ما در فاز 2 بایستی درکنار شهرداری باشند تا این پروژه برای رفاه حال شهروندان و مسافران هدف به یک سرانجام خوب برسد.

د

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.