با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

روشن شدن مشعل گاز ۲ روستای لاریجان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مشعل گاز طبیعی دو روستای لاسم و زیار بخش لاریجان آمل با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان روشن شد.
مشعل گاز طبیعی و پایان عملیات گازرسانی به دو روستای لاسم و زیار شامگاه جمعه با حضور استاندار مازندران و مسوولان استانی روشن شد.
استاندار مازندران در این مراسم اظهار کرد: استفاده از سوخت گاز به عنوان سوخت پاک باید دسترس همه مردم قرار گیرد.
یوسف نوری با اشاره به اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای گازرسانی به این دو روستا با بهره مندی بیش از یک هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی، افزود: کار حفر برای انتقال گاز در سرما و گرمای بخش کوهستانی لاریجان اقدام ماندگاری است که با زحمت فراوان محقق شد.
وی تصریح کرد: باید حلقه اتصال روستاهای فاقد گاز در مازندران به زودی با برقراری گاز طبیعی محقق شود همچنین برای روستاهایی که امکان گازرسانی دارند ولی از نعمت گاز برخوردار نیستند برنامه جدی ترسیم شود و هم همه تلاش خود را به کار می گیریم.
استاندار مازندران ادامه داد: برای گازرسانی به این دو روستا علاوه بر مازندران، مدیران گاز تهران هم زحمات زیادی کشیدند و تعامل خوبی داشتند تا انتقال گاز از مسیر فیروزکوه میسر شود.
نوری با اشاره به توجه ویژه دولت چهاردهم به روستاها برای شتاب دهی به امورات عمرانی و جاری، گفت: هم اکنون ما پیشرفت و توسعه استان را مدیون خون شهدا و ایثارگری آنها هستیم البته از ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران تعداد ۳۴ شهید از این منطقه راهی جبهه شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *