با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

رونمایی از پیراهن تیم فوتبال “دماوند” و پا به توپ شدن جوانان آملی بعد سال‌ها در لیگ حرفه ای

آئین رونمایی از پیراهن بازیکنان تیم فوتبال دماوند آمل پیش از شروع فصل جدید مسابقات دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور پیشکسوتان ورزشی، بزرگان فوتبال، مسؤولان و بازیکنان برپا شد.

منتشر شده

در

خبر ورزشی- قربانعلی مسافر/ فوتبالیست‌های زیادی از گذشته تاکنون از شهرستان آمل وارد عرصه حرفه‌ای شدند و با تلاش مربیان مجرب و کارآمد توانستند پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند.

آملی‌ها حدود 6 سال گذشته با تیم پیام صنعت از لیگ دسته سه فوتبال راهی لیگ دسته دوم شدند ولی به یکباره با فروش امتیاز تیم به ساروی‌ها امید مردم ورزش‌دوست آمل به پیام صنعت رو به ناامیدی رفت.

این روزها تیم فوتبال "دماوند" با حضور در لیگ دسته سوم کشور و جذب جوانان جویای نام و توانمند بار دیگر بارقه امید را در دل آملی‌های فوتبالی روشن کرده تا در آینده نزدیک به اهداف بزرگ خود دست یابد.

آئین رونمایی از پیراهن بازیکنان تیم فوتبال دماوند آمل شامگاه دوشنبه پیش از شروع فصل جدید مسابقات دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور پیشکسوتان ورزشی، بزرگان فوتبال، مسؤولان و بازیکنان برپا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در این مراسم اظهار کرد: فوتبال یکی از رشته‌های ورزشی مورد علاقه در شهرستان آمل است که خانواده‌های فراوانی را هم به سوی خود جلب کرد.

اسماعیل پهلوان افزود: حمایت از همه تیم‌های ورزشی به ویژه‌ تیم‌های حاضر در لیگ‌های حرفه‌ای کشور در دستور کار قرار دارد و با حمایت از تیم فوتبال دماوند امید داریم تا این تیم جویای نام را سال آینده در لیگ دسته دوم کشور تشویق کنیم.

وی در مورد زمین محل تمرین و مسابقه این تیم فوتبال، تصریح کرد: هم‌اکنون تیم فوتبال دماوند در زمین ورزشی کارگران روستای اجوارکلا تمرین دارد ولی با آماده‌سازی زمین ورزشی شهید چمران به این مکان منتقل خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به کار سخت و ارزشمند تیمداری در عرصه فوتبال، گفت: امیدواریم با آماده‌سازی زمین ورزشی شهید چمران و صعود دماوند به مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور، شاهد برگزاری بازی‌های این تیم در زمین مناسب و زیبا باشیم.

سرپرست تیم فوتبال دماوند، در این مراسم اظهار کرد: تیمداری در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور کار سختی است هرچند با کادر فنی و مدیریت خوب باشگاه به آینده روشن امیدوار هستیم.

محسن رنجبر، افزود: فعالیت رسمی باشگاه ورزشی دماوند از 27 اردیبهشت امسال با تست‌گیری از فوتبالیست‌ها آغاز شده است و در مدت حدود 20 روز بیش از 500 بازیکن خود را در تست ورزشی سنجیدند.

وی با اشاره به اینکه در رده جوانان و امیدها ورزشکاران فوتبالیست دماوند در لیگ برتر استان مازندران حضور دارند، گفت: تیم بزرگسالان دماوند هم با تمرینات منسجم و منظم در انتظار آغاز لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور است.

سرپرست تیم فوتبال دماوند با اعلام اینکه انتظار داریم همه مسؤولان، ورزش‌دوستان و پیشکسوتان از تیم فوتبال دماوند حمایت داشته باشند، ادامه داد: بعد از سال‌های زیادی راهی عرصه حرفه‌ای فوتبال کشور شدیم و حمایت همه جانبه می‌تواند آمل را به روزهای اوج در ورزش فوتبال برساند.

این مسؤول گفت: بازیکنان جوان و جویای نام با حمایت مدیرعامل و بهره‌گیری از کادر فنی مجرب هم‌قسم شدند تا درخشش خوبی در لیگ دسته سوم کشور داشته باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.