با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

رونمایی تالیف‌های جدید نویسندگان نوری

هم‌زمان با روز قلم از کتب تازه تالیف نویسندگان شهرستان نور رونمایی شد.

منتشر شده

در

هم‌زمان با روز قلم با حضور مسؤولان، نویسندگان و خانواده‌های آنان، اصحاب قلم و رسانه از کتب تازه تالیف نویسندگان شهرستان نور رونمایی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور نیز اظهار کرد: این همایش سومین همایش رونمایی از کتب نویسندگان و مولفان شهرستان نور است که هم‌زمان با روز قلم برگزار شد و امروز آثار 10 نفر از مولفان این شهرستان رونمایی و معرفی می‌شود.

داوود فلاح افزود: یکی از اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور، ایجاد، راه‌اندازی و فعال‌ کردن کانون‌های مختلف از جمله کانون مولفان و نویسندگان، گویندگان و مجریان و … بوده که سبب شد تا ضمن شناسایی نخبگان و ایجاد انگیزه در یک تشکل سازمان یافته استعدادهای نهفته بروز پیدا کرده و فعال شود.

 

فرماندار شهرستان نور نیز در این مراسم با اذعان به عدم اقدامات لازم در حوزه علم، اندیشه و فرهنگ، اظهار کرد: بازتاب همین همایش‌ها در رسانه‌ها و فضای مجازی موجب افزایش اعتماد و انگیزه و نیز معرفی نخبگان، نویسندگان و مولفان می‌شود.

علی شادمان افزود: در این اقدام نویسنده با بسیاری از نخبگان، فرهیختگان و همکاران ارتباط عالمانه برقرار می‌کند و نفس این عمل آنقدر ارزشمند است که کمیت را پوشش داده و رفع می‌کند.

در این همایش از سعید رنجبر به دلیل چاپ سه کتاب تخصصی زبان انگلیسی و هفت کتاب دانشگاهی، ایرج صادقی برای چاپ کتاب گینه شناسی اندیشه‌های نیما یوشیج، معین دریایی برای چاپ کتاب خیس‌تر از باران( شعر فارس)، منظومه تبری مازیار و …، رقیه خراط به خاطر چاپ کتاب پویای دلاور، میچکای کوهستان و … در حوزه کودک؛ رضا نجفی نگارش فیلم‌نامه پائیز زود راس، کتاب عشق و حسرت و … ؛وجیه‌الله رنجبر برای کتاب بوی عطر گل نرگس، نگین سالاریان برای چاپ سه کتاب شعر کودک و 6 جلد ترجمه، فرزانه تونی به دلیل چاپ رومان همه من، نهال بلوط و …؛ رویا قاسمی برای چاپ چهارم رومان سارا؛ محمود مشایخ به خاطر چاپ 18 عنوان کتاب علوم رایانه و ارتباطات تجلیل و آثار آنان رونمایی شد.

 

همچنین از عبدالعظیم سالاریان به خاطر چاپ رومان پامچال‌های وحشی و نیز پرواز اندیشه به عنوان نویسنده برتر ادبی در میان پزشکان کشور در سال 97 ، کتاب عشق زرد، خیلی دور خیلی نزدیک و … به صورت ویژه با اهدای لوح و هدیه نفیس تجلیل و قدردانی شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.