با ما همراه باشید

سیاست

زمان استیضاح وزیر صمت مناسب نیست/ با استضاح فاطمی امین مخالفم

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رضا حاجی‌پور در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن استیضاح وزیر صمت در مجلس، اظهار کرد: باید نمایندگان مجلس در زمینه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از شنیدن نظرات موافق و مخالف تصمیم‌گیری کنند و رأی هر یک از نمایندگان مهم و اساسی است.

وی افزود: برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت رأی منفی دارم زیرا معتقدم با توجه به قرار گرفتن کشور در شرایط نامناسب، زمان برای استیضاح وزیر مناسب نیست و باید برای رشد و توسعه کشور دست به حمایت زد.

سخنگوی کميسيون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه صنعت، معدن و تجارت مشکلاتی وجود دارد و باید مسائل و مشکلات مرتفع شود.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: باید مشکلات در کمیسیون تخصصی مجلس، کمیسیون صمت و هیأت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی بررسی شده و شرایط استیضاح برآورد شود هرچند وزیر صمت از بدنه صنعت، معدن و تجارت است، تجربیات فراوان در این حوزه دارد و به عنوان مدیر و وزیری فعال در حال فعالیت است بنابراین موافق در ادامه فعالیت وزیر صنعت، معدن و تجارت هستم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این شهرستان در زمینه تولید، صادرات و صنعت شاخص است، گفت: آمل در زمینه اشتغالزایی، درآمد، ایجاد اشتغال، شرکت‌های صنعت، تولید، اقتصاد و ارزآوری نه تنها در مازندران بلکه در سطح کشور شاخص است و باید تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت شوند.

وی بیان کرد: با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مشکلات بخش تولید و صنعت با حضور تجار و صنعتگران مطرح شد، عمده مشکلات به عدم نیروی انسانی، سرمایه در گردش، مشکلات بانکی فراوان، بیمه و کمبود فضای فعالیت بازمی‌گردد که امیدواریم با مطرح کردن مشکلات در کمیسیون تخصصی مجلس گره از کار صنعت و تولید باز کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.