با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

زمین ۵ هکتاری زباله، تحویل شهرداری شد‎

سید حمید هاشمی گفت: مطابق صورتجلسه تحویل و تحول اراضی ملی و دولتی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران زمین ۵هکتاری موسوم به مرتع سنگچال در کیلومتر ۴۰جاده هراز تحویل شهرداری آمل شد.

منتشر شده

در

هاشمی افزود: با تحویل این زمین ۵هکتاری قطعا ساماندهی پسماندهای جامد شهری به روش های نوین فناوری در شهر آمل  سرعت می گیرد و این شهرستان از معضل زباله و منطقه عمارت نجات خواهد یافت.

شهردار آمل اضافه کرد: تقریبا دو دهه از پیگیری های مستمر به منظور در اختیار گرفتن عرصه ای مناسب در شهرستان با هدف جایگزینی زمین زباله عمارت گذشت و با پیگیری هایحاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس، اعضای شورا ، شهرداری و مساعدت استاندار، دادستان مرکز استان، مدیران کل ادارات مرتبط (محیط زیست و منابع طبیعی، امام جمعه آمل وفرماندار شهرستان آمل) این مهم در شهرستان محقق شد و در آینده ای نزدیک و پس از دریافت ارزیابی زیست محیطی، شاهد اتفاقات خوبی در کاهش معضل زباله شهرستان با بهره گیری از فناوری های روز دنیا خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه موضوع زباله آمل معضل و مشکلی استانی و ملی است که بایستی با اعتبارات دولتی برطرف شود گفت: خوشبختانه در بازدید های انجام شده قطعات اصلی خط پردازش زباله از سوی شرکت شهاب خودرو در حال آماده سازی است و مطابق قرارداد در تاریخ 21 /1 /1400 در آمل مستقر خواهد شد.

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.