با ما همراه باشید

سیاست

زنگ چهل‌ویکمین سالگرد حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل به صدا درآمد

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / زنگ چهل‌ویکمین سالگرد حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل همزمان با سراسر استان مازندران صبح امروز در مدرسه ابتدایی شاهد پسران این شهرستان به صدا درآمد.

زنگ چهل‌ویکمین سالگرد حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل همزمان با سراسر استان مازندران با حضور مسؤولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم صبح امروز در مدرسه ابتدایی شاهد پسران به صدا درآمد.

امام جمعه آمل در این مراسم اظهار کرد: امروزه هرچه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری آنهاست زیرا کشورمان از کشورهای بزرگ در عرصه نظامی، سیاسی، پزشکی، علوم هسته‌ای و دیگر حوزه‌ها است.

حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان افزود: آمل شهر شاخص و برجسته در سطح کشور است و پس از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دست به کار عظیم زد و توانست بساط کمونیست‌ها را در هم بپیچد.

وی با بیان اینکه دشمنان استکباری در روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال از بین بردن کشور و نظام جمهوری اسلامی بودند، تصریح کرد: آمل به لحاظ استراتژیک مورد توجه بوده است و کمونیست‌ها قصد داشتند با در اختیار گرفتن آمل احاطه شمال کشور را به دست گرفته تا به پایتخت کشور برسند.

امام جمعه آمل با اشاره به قدردانی و تشکر امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از مردم آمل، رشادت و دلیری‌های آنها، خاطرنشان کرد: باید حماسه اسلامی ششم بهمن بیشتر از گذشته تبیین و تفسیر شود و این حادثه بزرگ در بین نسل جوان، نوجوان و اقشار مردم بازگو و واکاوی شود.

وی با اشاره به سفر احمد وحیدی وزیر کشور برای شرکت در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه ششم بهمن ۱۳۶۰، یادآور شد: با مطالعه زندگی‌نامه ۴۱ شهید حماسه آمل درمی‌یابیم بسیاری از آنها در سنین جوانی بودند و در وصیتنامه‌شان تأکید بر پشتیبانی از ولایت داشتند.

به گزارش فارس، دانش‌آموزان مدرسه شاهد پسران شهرستان آمل در سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن ۱۳۶۰ شعر حماسی افتخارآفرینی دیار هزار سنگر را هم‌خوانی کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.