با ما همراه باشید

سیاست

ساختمان‎های بلااستفاده دولتی در اختیار شرکت‌های دانش‌‎بنیان تولیدمحور قرار گیرند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اجرای طرح بیمه سلامت در ۲ هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار استان، گفت: ساختمان‎های بلااستفاده دولتی در اختیار شرکت‌های دانش بنیان تولیدمحور و توسعه محور قرار گیرند.

امید محبی درجلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: بهره‌وری از مسائل مهم در مازندران است که با تدبیر لازم در حال نهادینه کردن برنامه‌های این حوزه هستیم.

وی با اعلام اینکه باید تلاش کنیم تا با اتصال زنجیره تولید علم و وارد شدن آن به حوزه تولید بهره‌وری را در بخش‌های مختلف افزایش دهیم، افزود: مهمترین بخش قابل اتکای مازندران در ارتقای بهره‌وری شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان امروزه نیازمند توجه ویژه هستند، تصریح کرد: باید همه دستگاه‌ها در شهرستان‌های مازندران تلاش کنند تا سهم خود را از توسعه بهره‌وری در مازندران افزایش دهند.

محبی یادآور شد: کشاورزی و منابع انسانی در مازندران قابل دسترس‎ترین و مهمترین منابع برای اجرای طرح‌های ارتقای بهره‌وری هستند همچنین باید در حوزه توسعه بخش کشاورزی با نگاه تأمین امنیت غذایی و حفظ اقتدار غذایی برنامه‎های منسجم اجرایی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اعلام اینکه مازندران ظرفیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزی دارد و در این بخش بسیار موفق بوده است، ادامه داد: امروزه ناامیدی و شکاف میان دولت و ملت مهمترین ابزار پیش‎روی دشمنان غربی و استکباری است.

محبی گفت: برای شکست دادن دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود باید گام‌های مهم و اساسی برداشته شود همچنین باید تلاش کنیم با خدمات‌رسانی بی‎وقفه و واقعی فاصله میان دولت و مردم را کاهش دهیم.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه ایجاد امید و امیدواری در میان مردم مهمترین وظیفه مدیران دستگاه‎های اجرایی است، خاطرنشان کرد: باید بسیار هوشمندانه، بابصیرت و فداکارانه رفتار کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح بیمه سلامت در ۲ هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار استان مازندران، افزود: دولت سیزدهم در مازندران برای ایجاد چتر حمایتی مضاعف توسعه بیمه‌ای در مناطقی که از بیمه برخوردار نیستند را توسعه می‌دهد.

محبی با اشاره به اینکه ساختمان‎های بلااستفاده و مازاد دستگاه‎های اجرایی براساس مواد قانونی توسط دستگاه‌ها شناسایی و معرفی شوند، گفت: ساختمان‎های بلااستفاده می‌توانند در اختیار شرکت‌های دانش بنیان تولیدمحور و توسعه محور قرار گیرند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.