با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ساختمان اداری و رختکن استادیوم ورزشی شهدای فولادکلای شهرستان نور افتتاح شد

یکی از تصمیمات سازنده و ارزنده خانواده فلاح پس از درگذشت پدر مرحوم جلوگیری از هزینه‌های اضافی و صرف هزینه‌های اطعام‌دهی ختم‌ها برای عمران، توسعه و آبادانی روستا بود که در این زمینه ورثه با بخشش یک میلیارد و 800 میلیون ریال زمینه احداث ساختمان اداری و رختکن ورزشگاه را فراهم کردند.

منتشر شده

در

خبر از قربانعلی مسافر/ ساختمان اداری و رختکن استادیوم ورزشی شهدا و سرداران شهید روستای پولادکلا بخش چمستان با تقبل هزینه ورثه‌های نیک‌اندیش خیر مرحوم حاج قربانعلی فلاح افتتاح شد.

این مکان ورزشی خیرساز پس از برگزاری مراسم نخستین سالگرد درگذشت مرحوم حاج قربانعلی فلاح  به بهره‌برداری رسیده و با برش روبان قرمز آن با دستان مبارک حاج لطف‌الله مسافر پدر بسیجی شهید قربان‌علی مسافر در اختیار ورزشکاران و ورزش‌دوستان قرار گرفت.

نماینده مردم نور و محمودآباد در آئین افتتاح ساختمان اداری و رختکن استادیوم ورزشی شهدا و سرداران شهید روستای پولادکلا اظهار کرد: گذشتگان و بزرگان دینی از گذشته تاکنون تأکید دارند که ورزش دشمن اعتیاد است و عقل سالم در بدن سالم قرار دارد.

علی اسماعیلی با بیان اینکه همیشه کارهای خیر و نیک از منظر اسلام، دین و عرف پسندیده و والا است، افزود: یکی از کارهای بزرگ برای عمران، آبادانی، توسعه و روی‌آوری بیشتر جوانان منطقه به سمت ورزش حمایت ورزشکاران و توجه به آنها است که توسط ورثه‌های نیک‌اندیش مرحوم حاج قربانعلی فلاح به درستی اجرا شد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در مورد تجهیز مکان اداری، رختکن و فضای استادیوم شهدای روستای پولادکلا، بیان کرد: پس از جلسه با مسؤولان به صورت شورامحوری در زمینه تجهیز این استادیوم تصمیم‌گیری می‌شود و امید داریم اقدامات خوبی در آینده برای همشهریان و ورزشکاران به اجرا درآید.  

یکی از ورثه‌های نیک‌اندیش مرحوم حاج قربانعلی فلاح در حاشیه این مراسم اظهار کرد: آئین افتتاح ساختمان همزمان با نخستین سالگرد مرحوم حاج قربانعلی فلاح انجام شده است البته این تصمیم پسندیده با همفکری و توافق اعضای خانواده و همه ورثه‌ها بوده است.

علی فلاح افزود: ساختمان اداری و رختکن استادیوم شهدای پولادکلا یادگار پدر مرحوم‌مان بوده است و برای آن حدود یک‌میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به استفاده از بهترین ابزار و لوازم برای احداث ساختمان، تصریح کرد: کلنگ عملیات عمرانی ساختمانی اسفند سال گذشته به زمین زده شد و پس از گذشت حدود 6 ماه شاهد بهره‌مندی آن هستیم.

فلاح با اشاره به زیربنا و مساحت حدود 140 متر مربع شامل رختکن میزبان، رختکن میهمان، لابی، اتاق داوران و سوریس بهداشتی عمومی، یادآور شد: هر اتاق هم دارای حمام و سرویس بهداشتی کامل است که تعدادی سرویس بهداشتی و سکوی آبخوری برای تماشاگران و علاقمندان به ورزش در نظر گرفته شد.

وی با اعلام تعبیه دزدگیر و حفاظ برای حفاظت بهتر از مجموعه گفت: یکی از مهمترین مسائل پس از احداث ساختمان اداری و رختکن مجموعه حفظ و نگهداری آن است برای نگهداری بهتر مجموعه پس از نشست‌هایی تصمیمات خوبی گرفته خواهد شد.

نادر فلاح دیگر ورثه مرحوم حاج قربانعلی فلاح اظهار کرد: یکی از تصمیمات سازنده و ارزنده خانواده فلاح پس از درگذشت پدر مرحوم جلوگیری از هزینه‌های اضافی و صرف هزینه‌های اطعام‌دهی ختم‌ها برای عمران، توسعه و آبادانی روستا است.

وی با اشاره به کم کردن هزینه مراسم ختم و صرف آن برای امور ورزشی این روستای شهیدپرور بیان کرد: این سنت خیر و پسندیده در گذشته توسط خانواده مرحوم سمیعا حسن‌زاده برای تأمین روشنایی معابر و خیابان‌ها، خانواده مرحوم احمد علیپور برای نصب دوربین مدار بسته کنترل تردد در ورودی و خروجی و خانواده مرحوم ولی‌محمد ابوالقاسمی برای ساخت پل ارتباطی روستا اجرا شده است و عامل و انگیزه‌ای برای خانواده و ورثه‌های مرحوم فلاح بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.