با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ساخت سالن ۱۰ هزار نفره ورزشی در آمل تسریع می شود

استاندار مازندران گفت: روند ساخت سالن ۱۰ هزارنفری کاله آمل به عنوان بزرگترین سالن سرپوشیده ورزشی کشور درمذاکره با مدیرعامل این باشگاه تسریع خواهد شد.

منتشر شده

در

احمدحسین زادگان در حاشیه بازی تیم‌های کاله مازندران و سایپا تهران در آمل اظهار داشت:: برای هفته آینده نیز پس از دیدار مردمی در شهرستان آمل از برخی پروژه‌های مهم و نیمه کاره شهرستان نیز بازدید خواهد شد که یکی از این پروژه‌ها، مجموعه کاله و نیز سالن ورزشی در حال ساخت این باشگاه است.

وی به خبرنگار مهر گفت: در گزارش رئیس هیئت والیبال استان و شهرستان آمل، مسائل و مشکلات ناشی از کمبود فضای سالن پیامبر اعظم دربازی‌های مهم که کاله میزبان آن در شهرستان آمل هست، مطرح شده و امیدواریم که در بررسی همه جانبه و حضور فعال‌تر باشگاه‌ها در این پروژه، انشاالله هرچه زودتر این طرح مهم و کلان استانی که ابعاد آن ملی و بین المللی خواهد بود، هرچه زودتر تکمیل و بهره برداری شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه منتظر فرصت بودم که از نزدیک برای بازی‌های کاله در لیگ برتر به آمل بیایم، یادآور شد: از اینکه امروز در جمع تماشاچیان آملی حتی برای دقایقی کوتاه نشستم، یک افتخار بود و امیدواریم که با تکمیل سالن ۱۰ هزارنفری کاله شادی را به آنها هدیه دهیم.

ساخت سالن ورزشی ۱۰ هزارنفری باشگاه کاله آمل از ساعت ۹۳ آغاز شده و تاکنون بخشی از سازه‌های بتنی این سالن تکمیل شده است.

این سالن ورزشی که از آن به عنوان یکی از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین مجموعه‌های ورزشی و حتی بیشتر از گنجایش اسمی مجموعه ورزشی آزادی تهران یاد شده، برای بیش از ۱۰ هزار نفر تماشاگر ظرفیت نصب صندلی جانمایی شده است.

دراین مجموعه که درزمینی با مساحت بیش از ۴۳ هزار مترمربع در حال ساخت است، امکانات جانبی نظیر ساخت هتل و مهمانسرا، کافه و رستوران و سالن‌های کوچک‌تر پیش بینی شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.