با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ساخت 533 واحد مسکن برای نیازمندان مازندران

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با اشاره به ساخت و بازسازی ۵۳۳ واحد مسکن برای نیازمندان گفت: امسال 6 میلیارد و 360 میلیون تومان توسط خادمیاران رضوی و خیران هزینه شد.

منتشر شده

در

محمداسماعیل امامزاده عصر امروز در آئین افتتاح یک خانه مددجویی کم‌توان مالی در روستای قجرمحله بخش مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: باید همه مردم، خیران نیک‌اندیش، مؤسسات خیریه و مراکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی تمام توان خود را به کار گیرند تا در راستای فقرزدایی گام برداشته و تامین، تعمیر و بازسازی مسکن محرومان در اولویت آنها باشد.

وی با قدردانی از خیران نیک‌اندیش و کمک‌رسانی به نیازمندان و خانواده‌های مستمند، گفت: خادمیاران رضوی در مازندران برای تهیه مسکن و نوسازی خانه‌های نیازمندان گام‌های بزرگی برداشتند.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با اشاره به بازسازی ۵۳۳ واحد مسکن نیازمندان توسط خادمیاران رضوی، افزود: ساخت، بازسازی و نوسازی ۵۳۳ خانه نیازمندان استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون انجام شده و این گام خیر همچنان ادامه دارد.

وی از هزینه ۶ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومانی خادمیان رضوی با کمک خیران و مردم خیراندیش برای تحویل مسکن نیازمندان مازندران خبر داد و بیان کرد: سال آینده افزایش ۲۰ درصدی برای اجرای طرح مقاوم‌سازی و نوسازی خانه‌های نیازمندان مناطق مختلف شهری و روستایی مازندران با تشکیل کارگروه ویژه مدیریت و پشتیبانی در دستور کار قرار دارد.

امامزاده با اعلام تجهیز و نوسازی ۵۵ خانه محروم دیگر برای نیازمندان در گام پایانی گفت: این خانه‌ها در آینده نزدیک تحویل صاحبان منازل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مدت بیش از دو سال از شیوع کرونا ویروس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی همگام با دیگر نهادها و خیریه‌ها و همت مردم مازندران توجه ویژه به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده کرونا داشته است، افزود: ۶۹ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۶ میلیارد تومان بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شده است.

امامزاده با بیان اینکه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران در آستانه سال نو برنامه‌هایی در دستور کار دارد، ادامه داد: توزیع بیش از ۱۰ هزار سبد معیشتی با عنوان «عیدانه و سفره مهربانی» بین نیازمندان از دیگر اقدامات است.

وی افزود: بسته‌های معیشتی ویژه نوروز توسط کانون‌های محله‌ای تا قبل از آغاز سال نو بین نیازمندان هر منطقه توزیع می‌شود تا با دل خوش به استقبال بهار بروند./ خبر از قربانعلی مسافر

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.