با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سازش با استکبار برای ملت خوشبختی نمی‌آورد

معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی علمدار پیشرفت و مقاومت در منطقه و جهان اسلام است، گفت: سازش با غرب و استکبار جهانی برای هیچ ملت و مردمی خوشبختی نمی‌آورد.

منتشر شده

در

محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن این شهرستان که 41 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند، اظهار کرد: اگر در این هوای سرد و زمستانی شاهد حضور حداکثری مردم هستیم نشان از آن دارد که مردم ولایتمدار کشورمان همیشه در صحنه و میدان هستند، انقلاب اسلامی را دوست دارند و پای آرمان‌ها و ارزش‌های خود تا آخرین نفس قرار دارند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه اهل بیت و معصومان به اوج رسید و هم‌اکنون مردم کشورمان درس آموخته مکتب معصومان و اهل بیت هستند.

معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: با نگاه به تاریخ مبارزات مردم کشورمان می‌توانیم به روشنی وحدت کلمه، پیروزی از ولایت، گوش به فرمان بودن علما و مراجع تقلید به ویژه امام راحل را مشاهده کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی عزت و سربلندی بوده است، ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب همیشه با نقشه و توطئه‌های جدید علیه اسلام و انقلاب گام برمی‌دارند ولی انقلاب اسلامی با خون هزاران هراز شهید آبیاری شده و امروز وارد 42 سالگی خود شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه جمهوری اسلامی قدرت بزرگ منطقه‌ای محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر روزهای پیروزی انقلاب، خون‌های زیادی پی این شجره طیبه در جنگ تحمیلی، دفاع از مرزهای وطن، مدافعان حریم اهل بیت و دفاع از ناموس و کیان انقلاب ریخته شده است.

وی با اعلام اینکه در چهلمین روز شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، گفت: دشمنان استکباری و آمریکا با شهادت این بزرگمرد اوج رذالت و پستی خود را به اثبات رساندند.

معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی علمدار پیشرفت منطقه اسلامی است و مقاومت به این چهره انقلابی مدیون است، تصریح کرد: آمریکا هزینه 7 تریلیون دلاری در منطقه داشته و عراق و افغانستان و دیگر کشورها را به اشغال درآورده است ولی ایران اسلامی قدرت منطقه‌ای خواهد بود زیرا برگرفته از مکتب کربلا و عاشورا است که مکتب مقاومت خواهد بود.

این مسؤول با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای بزرگترین تئوریسین منطقه محسوب می‌شود که نقشه‌های اجانب را در نطفه خفه می‌کند، متذکر شد: رهبری معظم انقلاب اسلامی باعث شده تا تفکر مقاومت شکل گیرد و این تفکر باعث پیشرفت منطقه محسوب گردد.

اسماعیلی با اعلام اینکه بدون تدبیر بی‌نظیر، آگاهی فوق‌العاده و روشنگری رهبر انقلاب معلوم نبود به کدام مسیر کشانده شویم، بیان کرد: اگر رهبر نبود مطمئن هستم برجام و دو و سه به کشور تحمیل می‌شد و در اوج بدبختی بودیم.

وی با اشاره به اینکه تجربیات نشان داد که سازش با غرب و استکبار برای هیچ ملتی در دنیا باعث خوشبختی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله پیش رو در کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی است تا نماینده شایسته، متدین و انقلابی راهی خانه ملت شود.

معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران گفت: امروزه اساسی‌ترین عرصه سیاسی کشور انتخابات است که حضور گسترده مردم با انتخاب اصلح و در تراز انقلاب اسلامی باعث بیمه شدن بیشتر از گذشته انقلاب اسلامی می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.