با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سانحه برخورد اتوبوس دانشجویان با کامیون در آمل تلفاتی نداشت

رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 آمل گفت که سانحه برخورد اتوبوس دانشجویان دانشگاه غیر انتفاعی شمال با یک دستگاه کامیون که غروب دوشنبه در این شهر رخ داد ، تلفات یا زخمی نداشت.

منتشر شده

در

جواد رمضانی افزود : این سانحه در مسیر برگشت اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی شمال آمل در کیلومتر پنج جاده هراز رخ داد و قسمت جلوی اتوبوس به طور جدی آسیب دید.
وی با اعلام این که مسیر هر دو خودرو یکی بود و به سمت داخل شهر آمل در حرکت بودند ، گفت که لغزنده بودن سطح جاده در پی بارندگی شدید سبب ساز این تصادف شد به گونه ای که رانندگان هر دو خودرو قادر به کنترل خودروهایشان نبودند.
او افزود : دانشجویان نیز پس از این سانحه با اتوبوس دیگری به شهر آمل منتقل شدند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 آمل از وقوع سانحه دیگری دوشنبه شب در کیلومتر 45 جاده هراز خبر داد و گفت که در این سانحه نیز واژگونی یک دستگاه خودروی سواری با پنج سرنشین سبب شد تا یک نفر در دم کشته شود.
رمضانی اضافه کرد : فرد فوت شده یک زن بود که به علت نبستن کمربندی ایمنی از داخل خودرو به بیرون و داخل جاده اصلی هراز پرت شد و چند دستگاه خودرو نیز از روی جناره این قربانی عبور کردند.
وی گفت که چهار سرنشین دیگر نیز دچار مصدومیت جزیی شدند که با حضور امدادگران مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 به بیمارستان انتقال یافتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.