با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سایه مرگ بر سر ۵۵ خانوار در بخش کجور

۵۵ خانوار در معرض خطر ریزش سنگ‌های غول‌پیکر دارد و تاکنون ۳۵ نفر نیز برای در امان ماندن از حوادث مرگبار احتمالی ناشی از ریزش سنگ، منازل خود را ترک کردند.

منتشر شده

در

قصه پرغصه ریزش سنگ‌های غول‌پیکر در روستای منجیر بخش کوهستانی کجور که به بیش از یک دهه نزدیک شده، همچنان رعب و وحشت و خطرات مرگبار آن خواب راحت را از چشم مردمان پاکدل و زحمت‌کش این روستا ربوده است.

بنا بر اخبار ارسالی به خبرگزاری فارس مازندران، یکی از اهالی این روستا در پیامی خطاب به نماینده مجلس، فرماندار و بخشداری کجور نوشته است: این عکس‌هایی که مشاهده می‌کنید هر لحظه ممکن است برسر مردمان روستای منجیر فرو بریزد.

 

 

وی با اشاره به اینکه چرا هیچ‌کس پاسخ‌گوی مردم این روستا نیست، تصریح کرد: آقای فرماندار! یکی از اعضای شورای محترم این روستا با شما تماس می‌گیرد که چنین مشکلی وجود دارد ولی  ظاهراً مدعی است که شما در جوابش گفته‌اید: «به من چه، چرا به من می‌گویید، من چه کار کنم، کجور خودش مسؤول دارد».

 

 

شنیده شده ۵۵ خانوار در معرض خطر ریزش سنگ‌های غول‌پیکر قرار دارند و تاکنون ۳۵ نفر نیز برای در امان ماندن از حوادث مرگبار احتمالی ناشی از ریزش سنگ، منازل خود را ترک کردند./فارس

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.