با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سردار شهید سلیمانی غرور ملت ایران بود/ ایران ابهت ابرقدرتی آمریکا را درهم کوبید

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی غرور ملت ایران بود و ما به سمت ابهت ابرقدرتی آمریکا نشانه گرفتیم تا ابرقدرتی آن در دنیا حذف شود.

منتشر شده

در

حجت‌الاسلام یدالله غلامی ظهر امروز در مراسم یادبود شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی و تقدیر از خدمات مخلصانه سپاه پاسداران قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای میربزرگ، اظهار کرد: از ابتدای خلقت بشریت تاکنون درگیری بین دو جبهه حق و باطل وجود داشته و همچنان وجود دارد.

وی با اشاره به تداوم نبرد و تقابل دو جبهه حق و باطل، افزود: خداوند برای هر پیامبر و پرچم‌دار جبهه حق، دشمنانی از جن و انس قرارداده و این قول حق است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه اختلاف جبهه حق و باطل بر سر خدا و بی‌خدایی است، تصریح کرد: اختلاف این دو جبهه اخلاف دو فامیل، حزب و سیاستمداران نیست بلکه اختلاف بر سر خداوند است و خدا خود می‌فرمایند رزمندگان جبهه حق برای خدا پیکار می‌کنند و کفار هم برای طاغوت نبرد دارند.

این مسؤول با اشاره به اینکه انسان‌ها از ابتدای خلقت بشریت، امروزه و تا قیامت یا در جبهه حق و یا در جبهه باطل شرکت دارند، ادامه داد: ولی باید بدانیم رفت و آمد بین حق و باطل وجود ندارد و در این مسیر جبهه سوم نداریم.

غلامی با اعلام اینکه در زیارات و ادعیه‌هایی همانند زیارت عاشورا دشمن‌ستیزی و نفرت از دشمنان جبهه باطل بیان شده که برای لشکر حق سراسر پر از تذکر، یادآوری و مرور است، گفت: در روز عاشورا و صحرای کربلا امام حسین(ع) برای احیای دین جدش قیام کرده و برای حق نبرد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری افراد بی‌تفاوت از گذشته تاکنون وجود دارند که شمشیر آنها به سود جبهه باطل است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه به برکت خون شهیدان، رهنمودهای امام امت و هدایت رهبر معظم انقلاب افتخار داریم در جبهه حق قرار گرفته و سربازی در این جبهه داشته باشیم، متذکر شد: دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و دفاع از حرم اهل بیت بیانگر بارز سربازی در مسیر ولایت و نبرد با جبهه باطل است.

این مسؤول با گرامیداشت ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: شهید سلیمانی نمونه برجسته تربیت‌یافته در مکتب اسلام و انقلاب بوده است و دشمنان بدانند سلیمانی‌ها در کشورمان فراوان هستند. غلامی با بیان اینکه خون سردار سلیمانی ریشه کفر و استکبار را در نیا خشک می‌کند، ادامه داد: افتخارمان پرچمداری حق است هرچند هزاران درگیری بین جبهه حق و باطل اتفاق افتاده البته جنگ بین جبهه باطل با دیگر افراد جبهه باطل هم فراوان بوده است ولی درهیچ زمانی و طول زمامت هیچ پیامبر و امامت هیچ امامی درگیری دو جبهه حق و باطل به شدت این روزها نبوده است.

غلامی با اشاره به اینکه مظهر جبهه حق استکبار و آمریکا هستند که در این جبهه سردمداری می‌کنند، خاطرنشان کرد: جبهه حق بسیار متمول، مجهز و از لحاظ نظامی پیشرفته و مدرن است ولی ایران اسلامی امروزه ام‌القرای دشمنان بوده است.

وی با بیان اینکه جبهه یار فداکار و بزرگمرد نبرد می‌خواهد، اظهار کرد: جبهه حق هم امروزه مجهز و مدرن بوده و یاران فداکار بیشمار دارد. ایران ابهت اجانب و استکبار را خرد کرده است و در هم کوبید.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، جان باختن تعدادی زیادی از افراد شرکت‌کننده در مراسم تشییع این سردار بزرگ در کرمان و شهادت هموطنان زیادی در سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: از دیگر مصیبت‌های این ایام سیل عظیم در استان سیستان و بلوچستان است که تعدادی زیادی از هموطنان جان دادند و افراد زیادی بی‌خانمان شدند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تأکید بر اینکه هیچ ملت و قدرتی جرأت نداشته که به پایگاه آمریکا حمله موشکی داشته باشد، تصریح کرد: در مقابل آمریکایی‌ها مدعی شدند که فردی از نیروهای نظامی آمریکا در عین الاسد عراق جان نداده که این ادعا دروغ محض است.

این مسؤول با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها اعلام کردند که خسارت در این حمله موشکی ندیدند ولی بعد چندین روز از این اتفاق همچنان در حال آواربرداری هستند، بیان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی غرور ملت ایران بود و ما به سمت ابهت ابرقدرتی آمریکا نشانه گرفتیم تا ابرقدرتی آن در دنیا حذف شود.

غلامی با اعلام اینکه عامل اصلی سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی شهریار و فرودگاه تهران، آمریکا و استکبار هستند، گفت: امروز با توجه به داغ‌های فراوان، داغدار هموطنان ایرانی در سقوط هواپیمای اوکراینی هستیم و به خانواده بزرگ‌شان تسلیت عرض می‌کنیم./خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.