با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سرپرست جدید فرمانداری نوشهر معرفی شد

عبدالصمد صفرنژاد طی آئینی با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نوشهر معرفی شد.

منتشر شده

در

علیرضا یونسی در آین آئین ضمن قدردانی از تلاش های علی شادمان فرماندار سابق شهرستان نوشهر عبدالصمد صفرنژاد را به عنوان سرپرست فرمانداری نوشهر معرفی کرد.
عبدالصمد صفرنژاد با حکم محمد اسلامی استاندار مازندران به عنوان سرپرست جدید فرمانداری نوشهرمنصوب شد .
وی سابقه فرماندار در شهرستان های بندرانزلی و ماسال در استان گیلان ، چناران و شیروان در استان های خراسان رضوی و شمالی و رامسر در استان مازندران در کارنامه دارد.
حجت الاسلام محمود مشایخ ‌امام جمعه شهرستان نوشهر درآئین معارفه فرماندار این شهرستان به خصوصیات یک فرماندار در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود : فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت باید قانونمندی، رعایت عدالت، استفاده از افراد متعهد و متخصص و دلسوز، دوری از حاشیه، ساده زیستی، تقوی و پایبندی به ارزش های اسلامی را مد نظر داشته و به عنوان یک امانتدار با رانت و فساد مبارزه کند و در عین حال باید پاسخگوی رفتار و عملکرد خود باشد.
عبدالصمد صفرنژاد، سرپرست جدید فرمانداری نوشهر نیز در این آئین بر بهره گیری مناسب از تمامی ظرفیت های شهرستان به دور از مسایل سیاسی تاکید کرد و خواستار جدیت، انسجام و تعامل بیش از پیش مسئولان برای توسعه شهرستان گردشگرپذیر نوشهر به ویژه در ارتقای ظرفیت و جاذبه های گردشگری نوشهر شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.