با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سرکشی سفیران امام رضا(ع) از 50 روستای مازندران

مسؤول ستاد جشن‌های مردمی "زیر سایه خورشید" از ورود کاروان خادمان رضوی به مازندران از فردا دوشنبه 17 تیر ماه خبر داد و گفت: حضور در مناطق محروم و دیدار با مردم این مناطق یکی از برنامه‌های مهم است که بر این اساس این کاروان با حضور در 50 روستای مازندران، با مردم دیدار می‌کنند.

منتشر شده

در

پیروز شمشیر، امروز در جمع خبرنگاران از ورود کاروان خادمان رضوی به مازندران از فردا دوشنبه 17 تیر ماه خبر داد و اظهار کرد: با حضور 4 کاروان رضوی از مشهد مقدس، استان مازندران و دیار علویان به حضور این خادمان رضوی از مشهدالرضا متبرک می‌شود.

وی افزود: کاروان خادمان رضوی با برنامه‌ریزی انجام شده در شهرها، روستاها و بخش‌های مختلف استان مازندران در قالب چهار گروه و کاروان از شرق تا غرب استان مازندران حضور یافته و پرچم متبرک شده به بارگاه ملکوتی امام هشتم را به میان مردم خواهند برد.

دبیر شبکه جوانان رضوی همچنین گفت: حضور در مناطق محروم و دیدار با مردم این مناطق یکی از برنامه‌های مهم است که بر این اساس این کاروان با حضور در 50 روستای مازندران، با مردم دیدار می‌کنند.

شمشیربند اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 250 برنامه فرهنگی و هنری در ایام دهه کرامت با حضور خادمان رضوی از بارگاه امام هشتم در 18 شهرستان، 25 شهر و 50 روستای مازندران اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه 18 شهرستان دیدار علویان مازندران، میزبان خادمان رضوی از 18 تیر تا 23 تیرماه است؛ یادآور شد:  در این مدت کاروان خادمان رضوی بارگاه ملکوتی امام هشتم، دیار با خانواده شهدا، دیدار با علما، حضور در بیمارستان‌ها و سرکشی از بیماران، حضور در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و ندامتگاه‌ها، حضور در مراکز نظامی و انتظامی و توزیع بسته‌های متبرک آستان قدس رضوی را در دستور کار خود دارند.

شمشیربند گفت: اجرای ده‌ها برنامه‌ مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی از جمله برنامه‌های مهم ما در این ایام است.

به گزارش فارس، جشن‌های مردمی " زیرسایه خورشید" همزمان با سراسر کشور و 7 کشور حوزه بین‌الملل، در 18 شهرستان، 25 شهر و 50 روستای مازندران اجرا می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.