با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سقوط شئ ناشناس در شهرستان آمل تکذیب شد

بخشدارامامزاده عبداله ازتوابع شهرستان آمل، گزارش های منتشرشده در برخی شبکه های اجتماعی مربوط به سقوط یک شی ناشناس همراه با آتش و دود در منطقه کوهستانی چلاو را تکذیب کرد.

منتشر شده

در

یحیی عسگری پور گفت: ساعت 6 و 30 صبح امروز، دیده شدن یک شی نورانی در حال سقوط در منطقه کوهستانی چلاو در جاده هراز آمل گزارش شد.
وی افزود: بلافاصله پس از اعلام این خبر، نیروهای امدادی و کارشناسان آتش نشانی برای بررسی وضعیت و صحت این خبر به منطقه اعزام شدند.
بخشدارامامزاده عبداله آمل ادامه داد: خبر سقوط شئ ناشناس در منطقه هنوز تایید نشد و گفته ها بر اساس دیده های چند فرد عبوری بوده است.
عسگری پور اضافه کرد: شنیده ها از رخداد حادثه ای در منطقه ای میان 2 روستای کوهستانی ' فیلبند و تیار ' واقع دردهستان بخش امامزاده عبدالله آمل حکایت دارد .
وی ادامه داد: اکیپ اعزامی تا لحظه مخابره خبر با رصد و بررسی محل مورد نظر، هیچ چیز مشکوکی را مشاهده نکرده و خبرهای منتشر شده در حد یک شنیده ی غیر موثق بوده و تا این لحظه تایید نمی شود.
بخشدار امام زاده عبدالله آمل یادآورشد: برای صحت این خبر از طریق نهادهای نظامی ، امنیتی ، دهیاران و معتمدین محل احتمال سقوط پیگیری شد و آنان نیز موردی را مشاهده یا تایید نکردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.