با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سند مالکیت ۱۱۳ هزار رقبه در مازندران صادر شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: تاکنون برای ۱۱۳ هزار و ۲۷۴ فقره از رقبات استان با همکاری ثبت اسناد سند مالکیت صادر شده است.

منتشر شده

در

حجت الاسلام ابراهیم حیدری پیش ازظهر شنبه در کارگروه ثبتی برای تعیین تکلیف و ثبت هرچه سریعتر موقوفه های بدون سند استان به وجود حدود ۲۱۰هزار و ۹۹۴فقره رقبه وقفی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون برای ۱۱۳ هزارو ۲۷۴ فقره از رقبه استان با همکاری ثبت اسناد واملاک مازندران سند مالکیت صادر شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی افزود: حدود ۹۶هزارو ۹۸۱ فقره رقبه وقفی مازندران متاسفانه همچنان بدون سند مانده و این وضعیت باید در قالب برنامه ای مدون با ثبت اسناد در خصوص مالکیت قطعی آن تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده امسال برای صدور سند مالکیت حدود ۱۲ هزار فقره رقبه وقفی استان برنامه ریزی شده که تاکنون ۸هزارو ۹۵۰ فقره از این رقبه ها دارای سند مالکیت شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در برنامه صدور سند برای رقبه های استان، امسال برای صدور سند مالکیت تعداد ۲۵۰ باب بقعه متبرکه استان اولویت بندی شده که سند مالکیت وقطعی ۱۰۵ بقعه تاکنون صادر شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با بیان اینکه متاسفانه دست درازی به املاک وقفی از سوی برخی افراد با صدور سندسازی ها مشکل آفرین شده است، ابرازامیدواری کرد: تسریع در صدور سند مالکیت برای رقبه ها و بقاع متبرکه استان از ادعای مالکیت و دست درازی به بقاع متبرکه ورقبات وقفی پیشگیری خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.