با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سهل‌انگاری عامل بروز 70 درصد جرایم/ تماس 35 هزار شهروند آملی با 110

فرمانده انتظامی آمل سهل‌انگاری مردم را عامل بروز 70 درصد جرایم دانست و گفت: بیش از 35 هزار شهروند آملی طی 6 ماه گذشته با سامانه تلفنی پلیس 110 تماس داشتند.

منتشر شده

در

ذات‌الله رضوانی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: جوامع پیشرفته در حوزه امنیت هزینه فراوان دارند و در کشورمان نیز دیدگاه‌ها برای ایجاد امنیت تغییر کرده و روز به روز پیشرفت را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم باید هزینه دسترسی مجرمان به یک کالا را بالا ببرند و با این حرکت در راستای ایجاد امنیت گام اساسی بردارند، افزود: پلیس همیشه برای 98 درصد مردم ملجأ و پناهگاه است و در کشورمان نیز همانند کشورهای پیشرفته پلیس به سمت هوشمندسازی و پایش تصویری در مناطق مختلف شهری پیش می‌رود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه سهل‌انگاری عامل بروز 70 درصد مالباختگان بر اثر بروز جرایم بوده است، تصریح کرد: باید ایجاد پلیس هوشمند می‌توان کنترل‌ها را بیشتر کرد و امنیت افزایش می‌یابد.

این مسؤول با اعلام اینکه بروز یک رفتار از شخص یا اشخاص عوامل متعدد دارد، بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا به رفتار ایده‌ال برسیم که مردم از ما انتظار دارند.

رضوانی رسانه و خبرنگاران را پل ارتباطی مستحکم بین نیروی انتظامی و مردم دانست و یادآور شد: مدیریت عرض اندام ارازل و اوباش در سطح شهر از مهمترین اولویت‌های پلیس است که در این راستا اقدامات گسترده انجام شده است.

وی در مورد ایجاد پاسگاه انتظامی بخش دشت‌سر شهرستان آمل، بیان کرد: احداث هر پاسگاه باید با مصوبات لازم همراه باشد البته برای احداث پاسگاه دشت‌سر مصوبات لازم کسب شد ولی احداث آن مستلزم بودجه است و انتظار داریم با استفاده از ظرفیت خیرین و اختصاص بودجه لازم در آینده شاهد افتتاح آن باشیم./ خبر از قربانعلی مسافر

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه در حوزه دستگیری اتباع غیرمجاز در این شهرستان با رشد 63 درصدی روبرو بودیم، خاطرنشان کرد: در مدت 6 ماه گذشته میزان 364 کیلو و 543 گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد و در این بخش رشد 22 درصدی داشتیم.

این مسؤول با اشاره به افزایش سرقت‌های خرد در آمل، گفت: سهل‌انگاری مردم عامل بروز بیش از 70 درصد جرایم است که در این بین مالباختگان زیادی داریم.

رضوانی در مورد ترافیک سنگین معابر و خیابان‌های شهر آمل، بیان کرد: زیر ساخت‌های شهری در آمل پذیرای حجم بالای خودروها و پاسخگوی تردد زیاد و ترافیک نیست.

وی با اشاره به اینکه طی 6 ماه گذشته تعداد 35 هزار و 704 تماس با سامانه تلفنی پلیس 110 انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این بین 23 هزار و 77 تماس منجر به انجام عملیات و مداخله نیروی انتظامی شد.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اولویت‌بندی در انجام مأموریت‌های پلیس 110 و حضور عوامل انتظامی حداکثر تا 20 دقیقه سر صحنه حادثه، متذکر شد: برخی مواقع شرایط جوی، ایجاد گره ترافیکی، دوری از مرکز انتظامی و پاسگاه ممکن است روند انجام عملیات را به کندی ببرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.