با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سیل راه ریلی نکا و سوادکوه را مسدود کرد

مدیرکل راه آهن شمال با اشاره به مسدود شدن راه ریلی ایستگاه‌های نکا و سوادکوه بر اثر سیلاب گفت: مسافران با اتوبوس به شهرهای اطراف منتقل شدند.

منتشر شده

در

یوسف گران‌پاشا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: تردد مسافر از تهران و مشهد به مازندران را داشتیم که تا پل سفید منتقل شدند. بقیه مسیر با اعزام 10 اتوبوس به قائم‌شهر و ساری هدایت شدند.

وی درباره میزان خسارت مبنی بر شدت بارش، باد، ریزش کوه و رانش زمین از عصر روز گذشته تا امروز 27 اسفند ماه جاری،  افزود: بارندگی و سیل‌زدگی سبب بسته شدن برخی از راه‌ها همچون شهرهای نکا و سوادکوه شد؛ این مسدودیت شامل حال راه ریلی هم شده است.

مدیرکل راه آهن شمال با اشاره به اینکه وضعیت همچنان بحرانی است ولی جابجایی مسافران انجام شده است، افزود: مشکلاتی برای مسافران به وجود آمد. حدود 1.5 متر سیلاب و درخت‌های شسکته راه ریلی را مسدود کرده بود.

مدیرکل راه آهن شمال با اعلام اینکه در حال حاضر پاکسازی مسیر ریل در حال انجام است، تصریح کرد: تمامی خطوط آزاد شده است. بیشتر مشکل سیل‌زدگی در مسیر نکا و بهشهر، رانش و ریزش کوه در مسیر پل سفید و زیرآب و بارش برف در مناطق کوهستانی در مسیر گدوک و دوگل شدت بیشتری دارد.

گران‌پاشا با بیان اینکه نمی‌توان میزان خسارت را اعلام کرد، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی در حال کمک و کاهش بحران هستند.

وی تصریح کرد: تردد مسافر از تهران و مشهد به مازندران را داشتیم که تا پل سفید منتقل شدند. بقیه مسیر با اعزام 10 اتوبوس به قائم‌شهر و ساری هدایت شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.