با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

شریعت به فرمانداری آمل آمد/ رسولی بازنشسته شد

علیرضا شریعت پس از بازنشستگی سید جعفر رسولی، با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار ویژه شهرستان آمل منصوب شد.

منتشر شده

در

علیرضا شریعت پس از بازنشستگی سید جعفر رسولی، با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار ویژه شهرستان آمل منصوب شد.

آئین تکریم و معارفه فرمانداری ویژه شهرستان آمل با حضور مسؤولان استانی، شهری و خانواده شهدا در سالن همایش‌های ششم بهمن برگزار شد همچنین شریعت در گذشته فرماندار شهرستان محمودآباد بود در ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید سکان هدایت سیاسی آمل را عهده‌دار شد.

فرماندار سابق شهرستان آمل پس از نائل شدن به بازنشستگی، عصر امروز در جمع مردم و مسؤولان اظهار کرد: آمل شهر شاخص مازندران است و ورودی شمال کشور از مسیر مواصلاتی هراز محسوب می‌شود.

سید جعفر رسولی با اعلام اینکه نیمی از صنعت مازندران در آمل واقع شده و این شهرستان سهم بسزایی در اشتغال، کاهش آمار بیکاری، صادرات، ارزآوری و تولید دارد، افزود: این شهرستان در بخش‌های مختلف کشاورزی، گل، گیاه زینتی و بازرگانی دارد و تمام سعی و تلاش خود را در مدت مسؤولیتم بکار گرفتم تا رضایت خداوند و خلق او را کسب کنم.

وی با بیان اینکه آمل شهری است که در آن خیران و مؤوسسات خیریه مردم نهاد پای کار هستند، تصریح کرد: از سال 1366 فعالیت خود را در فرمانداری آمل به عنوان بازرس بازار آغاز کردم و در مدت چهار سال خدمت در سمت فرمانداری ویژه آمل پس از 35 سال خدمت تلاش‌ها را برای ارائه عملکرد مطلوب به کار بستم.

به گزارش فارس، طی حکمی از سوی وزارت کشور علیرضا شریعت از امروز کار خود را در فرمانداری ویژه آمل آغاز کرد.

علیرضا شریعت اهل ساری بوده و حدود 16 ماه در فرمانداری محمودآباد سکان سیاسی شهر را عهده‌دار بود همچنین خسرو طالبی نیز به عنوان فرماندار شهرستان محمودآباد منصوب شد./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.